Război total: PDL -Traian Băsescu

Andreea-Paul-Vass--Divortul-de-realitatea-economica-ne-arunca-intr-o-lamentare-perpetua[1]sulfina-barbu-nu-am-renuntat-la-identitatea-mea-dupa-ce-am-luat-numele-sotului-127133-1[1]Andreea Paul Vass:

„ M-am săturat de inconsecvența lui”( Notă: Se referea la președintele Traian Băsescu)

„În 2012 n-ați văzut-o ?”

„Ba,da.”

La RTV Sulfina Barbu îl critică pe președintele Traian Băsescu, uimitor pentru că până și liberalii s-au ferit să o facă.

„Nu văd nicio deosebire între Victor Ponta și președinte!” zice doamna ministru promovată de președintele Traian Băsescu. Femeia asta a fost atât promovată încât ,la un moment dat, pesediștii afirmau că are un copil cu Băse`.

E clar, pe cine nu lași să moară nu te lasă să trăiești!  Să aștepte ei ca eu să votez în turul II cu Iohannis!

4 Comentarii

Păi,dacă Basescu a vrut sa rupa Pdl-ul …la ce ne putem astepta..Eu,unul,ma bucur,n-au decăt sa se omoare între ei..După mine…adio Pdl .adio Basescu,adio pseudo-dreaptă romăneasca cu muci în freză..Si cănd mă gāndesc ca totul a plecat de la o blondă Gabrielă din Troia .. „cherchez la femme”..

Apreciază

Am rămas băsistă în continuare. De la Eva, …., Elena din Troia și până în zilele noastre femeile frumoase au creeat conflicte doar prin simpla prezență. Când se întâmplă să-și dorească și puterea… 😀

Apreciază

Iohannis- 9 case?

Apreciază

Eu nu-l votez în niciun caz ! Liberalii poate.😀

Apreciază

Lasă un răspuns

