Directorul meu și etica sa profesională (2)

După cum bănuiți pe directorul meu de orice poți să-l bănuiești dar de etică profesională nu. Nici măcar o întrebare nu-și pune, nicio mustrare de conștință, este convins de faptul că doar el are dreptate și este deținătorul absolut al acesteia.

În anul școlar trecut toți colegii mei, și cei care chiuleau, și cei care se învoiau, și cei care făceau orice altceva la ore   decât cursul pentru care erau plătiți , au primit calificativul foarte bine. În schimb eu, doar pentru că îndrăznisem să mă opun obiceiurilor sale, acelea  de a promova elevii care nu învață și a închide ochii când chiulangii depășeau măsura cu sutele de absențe nemotivate sau , mai rău, motivate cu scutiri cumpărate pe 5 lei, am primit calificativul bine.

Până în acest moment n-am avut ce să le reproșez adjunctelor. Aș fi putut să mă supăr în momentul când au format acel commando ( comando – definitie | DEX online) cu scopul de a mă anihila total dar am pus pe seama faptului că erau tinere și am preferat să trec peste incident. Oricum nu-și atinseseră scopul iar Dumnezeu a ținut cu mine, munca mea nu-I de ajuns  ținând  cont de faptul că mi s-au dat cele mai slabe clase din școală, și rezultatele la examenul de bacaureat de anul trecut au fost acceptabile.

PS Va urma…

Educația S.A.

Featured Image -- 10953

3 Comentarii

Lasă un răspuns

