De câţiva ani aştept divorţul Adrianei Săftoiu

Dictatura justitiei

Nu i-am văzut pe Adriana Săftoiu şi soţul ei Claudiu, pe Elena Udrea şi pe preşedintele Traian Băsescu decât la televizor.

De asemenea, lungă este lista foştilor consilieri prezidenţiali ai preşedintelui Traian Băsescu şi, cu toate acestea, cea mai vocală împotriva actualului locatar al Palatului Cotroceni s-a dovedit a fi doamna Adriana Săftoiu.

Nu se putea să nu mă întreb şi eu, fără a avea vreo sursă de informaţii, făcând doar presupuneri, ce se întâmplă de fapt.

Vă amintiţi cum arăta doamna Săftoiu când nu ajunsese încă consilier prezidenţial? Am căutat o fotografie din acele vremuri şi nu am găsit.

Era o doamnă plinuţă ca şi soţul dânsei, exemplul tipic de soţie iubitoare şi care îşi răsfaţă soţul cu bucate bune.

Nici primarul Traian Băsescu nu arăta precum un ministru de externe sau măcar un ambasador la Londra sau Paris.

Doamna Udrea este numită şi dânsa consilier prezidenţial.

De câte…

Vezi articol original 133 de cuvinte mai mult

Publicat în Fără categorie

6 gânduri despre „De câţiva ani aştept divorţul Adrianei Săftoiu

  1. Să vă mai spun eu..de câti ani astept ca marinarul sa divorteze de d-na Maria ,care,mai nou, isi cauta antidotul udrist în alcool (care femeie n-ar face asta ,în situația ei)??…Pană acum mi-au iesit toate,n-am cum s-o ratez p-asta..

    Apreciază

  2. Fiind singurul replay la comentariul meu ,mi se pare evident că sintagma „securist ” se referă la mine..Ei…pacatul sa fie al gurii care rosteste neadevăruri….Dar,ce parere aveti de. http://stareanatiunii.com/trecutul-securist-al-presedintelui-traian-basescu.html Intr-adevăr acestui sinistru personaj nimic nu-i este necunoscut , ..Cu cătă grijă si-a recuperat el arhiva din sediul P.D.L…ca s-o foloseascà in campanie ,ca un adevărat presedinte al tuturor romãnilor ..
    D-na Carmen ,as doti totusi sa stiu dacă totusi , formularea d-voastră” Ce mă uimește pe mine este câți securiști au mai rămas încă. Nimic nu le este necunoscut!”
    se referea la mine..vedeti,parca nu- mi vine să cred..N-o sà và port pică ptr asta ,în fond , am intrat aici neinvitat,pot sa si plec ,tot neinvitat…

    Apreciază

    1. Îmi cer mii de scuze ! Sincer îmi pare rău de confuzia creată ținând cont de faptul că înainte vreme am împărtășit aceleași idei. 😦
      Chiar, să nu vă vină să credeți! Fac greșeala de a citi pe FB și de a asculta și la tv…mă refeream la CD… pe el îl bănuiesc și cred că unde pe facebook am fost explicită. Vă amintiți cred că a fost și ministru de externe ca și Mircea Geoană. 😦
      Poate că totuși nu este dar o urmă de bănuială îmi persistă în minte.

      Apreciază

      1. Îmi cer si eu scuze la rându-mi..precizările au fost binevenite…Revin cu o intrebare de la un alt comentariu..Sper sa nu mă insel,dar,pe blogul gerulian(long time ago) parca spuneati ca aveti o cațea rottweiller ,pe nume Tara,parca..Sper că mai trăieste..Eu am un labrador ,Nero,se împacă bine cu nepoata .dar e cam imprevizibil,pe màsura staturii sale..

        Apreciază

Lasă un răspuns

