Cât de uşor se greşeşte şi cât de greu se păstrează obiectivitatea

Amintiri despre Dinu Patriciu

Dictatura justitiei

Nu ascund niciodată faptul că nu-l agreez pe domnul Dinu Patriciu.
M-a iritat din clipa în care am aflat că l-a susţinut financiar pe domnul Adrian Năstase şi, când între cele două tururi de scrutin, a afirmat că ar fi preferabil să câştige candidatul stângii. Nu mă va lămuri nimeni că ar fi fost mai bine să-l avem preşedinte pe domnul Năstase. Dacă am avea posibiltatea, ipotetic vorbind, să dăm timpul înapoi eu tot cu Traian Băsescu aş vota.

Prin 2007,a fost singura dată când m-am găsit în apropierea sa, ne-a oferit câte o floare de 8 martie mai multor doamne liberale. Niciodată în viaţa mea, care a depăşit jumătate de secol, nu am citit pe chipul cuiva atâta dispreţ faţă de oamenii simplii şi care nu au reuşit să se îmbogăţească. În clipa în care am putut, am dăruit altcuiva garoafa primită de la mogul.

M-am ferit să afirm…

Vezi articol original 115 cuvinte mai mult

5 Comentarii

„De mortuis nil nisi bonum”…orice bun crestin face asta..Daca si cu mortii suntem intoleranți (sau cu amintirea lor)…cu cei vii cum procedam..Mi s-a parut,pe un alt thread ca dezavuati intoleranta..Asta este,culegem roadele basismului ..ducă-se pe pustii…

Apreciază

V-am prins!😀 N-ați citit întreg articolul ! Am fost corectă până la urmă și I-am recunoscut meritele.😀 Oricum , vă mulțumesc pentru vizită!😀

Apreciază

Mii de scuze,d-na Carmen,asa este
,am crezut că articolul este in integrum si ca formularea finala „M-am ferit sa afirm….” lasa o usa deschisa ptr. comentarii….Acum,apasănd pe „wiew original” am vazut si restul articolului…Inca o dată imi cer scuze ……aveti dreptate..!

Apreciază

Evrikkaaaa!!

Folosesc ,ptr.internet o tableta iar anumite bloguri le văd în format „mobile”,cu alte cuvinte ,un continut mai restrăns la afisare..Promit sa fiu mai atent cu interfața U.I. oferita..

Apreciază

Nicio problemă, scriu puține rânduri ca să nu plictisesc dar se pare că totuși e mult.😦

Apreciază

Lasă un răspuns

