Directori cu etică profesională

Tândală din capul ... guvernului

cel mai cunoscut plagiator al țării

Am terminat facultatea în anul 1980, modulele didactice erau obligatorii, dar despre etica profesională, un curs serios nu câteva vorbe spuse pe fugă, am studiat abia prin 2004 cu doamna profesoară Doina Olga Ștefănescu. (Manual de Filozofie-Doina Olga Stefanescu. Adrian Miroiu)

Și judecătorul Florin Costiniu a scris Codul Deontologic   al Judecătorilor dar nici măcar el nu credea în necesitatea unei astfel de lucrări, Fostul judecător Florin Costiniu, 4 ANI DE ÎNCHISOARE CU , sau poate doar altora considera  că trebuie să li se aplice astfel de norme de conduită.

Am observat cu stupoare încă din anul 2008  că în cursurile pe care le primeam ca bibliografie pentru examenul de ocupare a funcției de director , lucrări de specialitate românești  scrise de către inspectori generali școlari, nu se amintea măcar de integritatea profesională.

În schimb în toate cărțile pe care mi le-am cumpărat singură, ale unor autori străini, exista un capitol care se referea la integritate.

Am dedus de aici că sunt în România directori sau inspectori școlari integri sau nu . Fiecare după cum a fost educat în familie pentru că învățământul românesc nu pune mare preț pe cinste și corectitudine.

Dacă nu sunteți de acord cu mine întrebați-vă de ce  o țară întreagă a fost nemulțumită atunci când ministrul Daniel Funeriu (Omagiu lui Daniel Funeriu! Unul mic, dar, omagiu | Argument, Respect, Daniel Funeriu! : Cătălin Tolontan) a introdus înregistrarea video a examenului de bacalaureat . Dacă sunteți o persoană corectă veți recunoaște că furtul intellectual (Comanda-ti lucrarealucrari-de-licenta.eu,   Student România Curată » Cum mi-am cumparat lucrarea ‎) tinde să devină sport național și că foarte puțini cetățeni se revoltă când este vorba despre un astfel de act reprobabil .

 

Lasă un răspuns

