Presupunând că elevii ar spune totdeauna adevărul

Politicienii liberali, ai lui Tăriceanu,  care-l susțin pe directorul nostru

Politicienii liberali, ai lui Tăriceanu, care-l susțin pe directorul nostru

Directorul meu îi crede automat pe elevii care merg la dânsul în birou și se plâng că sunt persecutați de către profesori și că primesc note mai mici decât merită. Dânsul consideră că  noi profesorii nici măcar nu merităm să fim întrebați, să ne spunem părerea.

Ieri s-au făcut două comisii și au fost  reexaminați  6 elevi care fuseseră declarați repetenți  joia trecută, pe data de 7 august,  în urma examenului  de corigență.

Am fost repartizată într-una dintre  ele și trebuia să ascult  2 eleve de clasa a-X-a care au făcut matematică în timpul anului școlar cu o altă colegă.

Pe una dintre ele am recunoscut-o. Îmi fusese în primii doi ani de gimnaziu elevă și cunoșteam faptul că în clasa aVI a nu reușise să învețe tabla înmulțirii.

Toate profesoarele prezente stăteam fiecare pe un scaun urmărindu-le într-o mare și grea tăcere. La un moment dat eleva Consuela N a început să strige revoltată:

„Pe mine cine mă ajută să scriu ceva? Domnu’ director mi-a promis că voi fi promovată. Unde-i diriginta să  mă   susțină  ?”

Au urmat multe altele, invective diverse la adresa profesoarei sale de la orele de curs,  dar cum noi aveam cu toate telefoanele închise  n-am putut să înregistrez nimic. Când a înțeles că indiferent ce-ar spune nimeni nu-I va rezolva exercițiile,  a rupt nervoasă ciorna.

Dacă în mod automat am da crezare elevei Consuela N ar trebui să ne întrebăm de ce , pentru ce, în schimbul a ce, domnul director i-a promis că o să fie promovată. Mă înșel cumva?

3 Comentarii

absolut tragic invatamintul din Ro!

efectiv ramii bouche bee citind cele de mai sus..

tabla inmultirii n-o stie nici in clasa a VI.a

tupeul de a fi promovat,

invective la adresa profesorilor,

„Pe mine cine mă ajută să scriu ceva? Domnu’ director mi-a promis că voi fi promovată.”

invective? macar sa fi fost politicoasa, umila…..

directorul care-l crede pe elev…………….contra unor spagi consistente…

oare asa este in toata Ro?

sinistru

Apreciază

Dragă Scorpy, aceasta este România! Acesta este învățământul românesc ! Înțelegi de ce erau furioși toți pe ministrul Daniel Funeriu că a introdus camerele de înregistrat video ?
Pentru ca să se desfășoare examenul de admitere în clasa aVa, la o altă școală din oraș s-a întâmplat anul trecut, știu pentru că fina mea concura, cum voia comisia, s-a oprit curentul.

Apreciază

Pingback: Dan Sova, Victor Ponta, PSD vs Christian Wulff - Ziarul lui Ipu

Lasă un răspuns

