Aveam impresia că primarul Florin Constantin respectă hărnicia nu lăudăroșenia

Cu toate că este pesedist sadea , primarul nostru, domnul  Florin Constantin, a încercarcat să se detașeze de politică, cel puțin astfel pare, și să se ocupe de gospodărirea eficientă a orașului. N-am să intru în detalii despre curățenia din oraș și despre nota de frumusețe și eleganță pe care i-a dat-o acestuia în cei doi ani de când este edil.

Ceea ce a impresionat pe mulți dintre noi , mă refer la cetățenii urbei, sunt svonurile despre controlul pe care –l face instituțiilor din subordinea primăriei și eficiența lor. Faptul că am putut să stau internată în spitalul orășenesc și nu mi-a fost silă să ating obiectele , că grupurile sanitare erau curate și dezinfectate, a însemnat foarte mult pentru mine.

Ce nu pot eu însă să înțeleg este faptul că-l păstrează manager pe actualul director al liceului unde lucrez și care nu are alt merit decât acela de a se împăuna cu rezultatele muncii altora.

Oare domnul primar Florin Constantin nu poate să deosebească aurul adevărat de tinicheaua suflată ?

640px-Primaria_Valenii_de_Munte[1]

3 Comentarii

Carmen, salut! E nevoie de semnale de acest fel! Poate va tine seama…

Apreciază

Bună!
Nora, draga mea ai observat faptul că n-am mai avut timp să „vin în vizită în Grădină”, nicăieri n-am mai fost, pentru că în acest an am ținut peste o 100 de pregătări suplimentare cu elevii pentru BAC. Ore voluntare și ca urmare neplătite.
Directorul nostru se laudă că ar fi meritul său și uită că dacă ar fi fost după el toți elevii nostril ar fi primit note umflate ca în cazul https://dictaturajustitiei.wordpress.com/2014/07/07/directorul-meu-nu-i-un-bun-manager/#comment-19808
Cât despre primar să sperăm că își dorește sincer ca școlile să meargă bine….

Apreciază

Lasă un răspuns

