Ce nu știe directorul meu, urma să anunț DNA-ul

DNA_1[1]

Ne minunăm de faptul că lumea civilizată afirmă despre noi românii că suntem hoți. Dăm vina pe țigani dar ne facem că uităm faptul că nu rromii sunt cei care iau spagă de la părinții elevilor, sau poate direct de la adolescenți, ca aceștia să primească o diplomă pe care nu o merită atâta timp cât n-au asudat pentru ea.

Nu dau note niciodată elevilor  decât pentru nivelul cunoștințelor pe care aceștia le dețin.

Am fost convinsă tot timpul de faptul că nu l-am nedreptățit  pe elevul meu, Directorul meu nu-I un bun manager !că notele pe care le-a primit exprimau în mod corect nivelul cunoștințelor sale și cum acestea erau precare doar dacă ar fi fost un geniu ar fi reușit să ajungă într-un semestru să acumuleze atât de multe noțiuni și să și știe să le aplice correct. DNA_2-300x218[1]

Ca urmare am tăcut , n-aveam dreptul legal de a spune ceva  (în cazul elevului transferat pe semestrul al doilea ) dar  dacă acesta  ar fi primit o notă nemeritată la examenul de bacalaureat eram hotărâtă să anunț DNA-ul.

PS Am stat totuși  liniștită în această perioadă deoarece  știam faptul că domnișoara director adjunct Raluca Popescu este o persoană integră și s-ar fi opus fățiș unor astfel de practici.

 

2 Comentarii

Vaaai,ce de probleme!:))))
E drept ca DNA-ul este o institutie de tortura infiintata de Adrian Nastase.

Apreciază

Ca un făcut s-a întors împotriva sa.😀

Apreciază

Lasă un răspuns

