La Balcic printre cactuși

IMAG0107

Când mă știam aruncată, de către cei pe care-I considerasem odinioară prieteni, la gunoi, printre vechituri, cu zoaie de cuvinte peste mine, într-o abandonare solitarășicu- n miros fetid, lipsită deoricesolidaritate solară, de care, Doamne, aveam atât de multă nevoie, când sufeream rănită ca un câine , n-am voie să iau măcar o aspirină, era cam prin septembrie 2013, și cei mai apropiați mă ascultau placid, am descoperit cu o uriașă   uimire o veste prelinsă… în , ia ghiciți, mari salturi peste timp…

duzina de cuvinte- c… on DUZINA DE CUVINTE

pisica din viaţa mea… on Pisica ce mi-a fost băgată-n…

duzina de cuvinte… on Tara lu’ Căcărău

duzina de cuvinte… on DUZINA DE CUVINTE Țara lu…

prima întâlnire | ps… on Prima întâlnire

cuvinte din trecut-… on N-am chef, deloc, de Eminescu…

8 Comentarii

E frumoasa Bulgaria….Mi-a plac

Apreciază

ut mult Bansko.Dar si Rila e frumoasa.

Apreciază

Recunosc, și mie mi-a plăcut. E curată și îngrijită.

Apreciază

Si Pamporovo e frumos….

Apreciază

Lasă un răspuns

