Adica sa aleg intre Mircea Diaconu si Adrian Severin?

Capitalism pe pâine


Ce-i aia, „alegeri europarlamentare”?

Ca sa n-o lungim: 7000 de euro pe luna. 35 de posturi de europarlamentari. Plus bonusurile (ca europarlamentarii au si un staff, asa ca pot sa-si angajeze sotiile si amantele pe post de consilieri sau secretare).

Pentru asta e toata bataia. In rest, cam toti aia pe care-i trimiteti acolo voteaza cu ochii inchisi – si-i doare fix in pix.

Daca ai ajuns europarlamentar, inseamna ca partidul te-a cam pus pe linie moarta si ai iesit din carti pentru spagile alea mari. Conform Curtii de Conturi a Romaniei, partidele fura minim 6,2 miliarde de euro pe an, deci vreo 25 de miliarde de euro pe mandat: ei bine, europarlamentarii sunt taiati de la placinta asta. Raman doar cu salariul si cu ce spagi mai strang pe-acolo.

Cine-i Adrian Severin?

Un fost profesor securist de la Academia Stefan Gheorghiu. Dupa moartea lui Ceausescu a ajuns ministru de…

Vezi articol original 430 de cuvinte mai mult

11 Comentarii

Un articol on topic:
http://hanulmuschetarilor.wordpress.com/2014/04/07/niciodata-atat-de-multi-nu-au-datorat-atat-de-mult-celor-putini/

P.S. De fapt articolul meu cred că este on topic la aproape toate articolele despre viaţa politică din România apărute pe acest blog…🙂

Apreciază

Cred ca este vorba despre o dictatura mai „cuprinzatoare”.
Dictatura democratiei !

Apreciază

Frumos spus, mulțumesc!

Apreciază

Alexandra, tu mă ajuți mereu cu detalii care mie îmi scapă, îți mulțumesc mult!

Apreciază

Eu am rezolvat problema…ii votez pe toti.Eu stiu cu cine sa votez.Uraaaaa!!!!!
Nu merita sa fim invidiosi pe ei.Si noi daca am fi fost in politica si candidam ajungeam europarlamentari.Castigam si noi 7000 euro pe luna sau chiar mai mult.hahaha

Apreciază

Dac-am avea stomacul tare și-am excela în minciuni în mod sigur am fi și noi politicieni.😆

Apreciază

Salut, Carmen, bine ai revenit ! 🙂

Apreciază

Bună! Nora, până după ce dau elevii BAC-ul la mate` nu prea-mi văd capul dar, după, promit că mă alătur vouă ca-n vara lui 2012. Îmi lipsiți.

Apreciază

Stimata doamna, v-am descoperit blogul de curand si am cateva nedumeriri( pare ca oricum aveti ceva informatii, eu deloc). Dupa noul cod penal dezastruos- pentru oamenii normali, urmeaza o noua constitutie? Imi puteti explica despre ce este vorba? Ce, cum si cand votam noi? Am vazut discutii pe mai multe bloguri dar nimic lamuritor.

Apreciază

Lasă un răspuns

