Ministrul Remus Pricopie leagă de glie dascălii ca pe vremea împușcatului !

 

Inspectorul nostru general, fiind liberal, este de acord cu munca forțată?

Inspectorul nostru general, fiind liberal, este de acord cu munca forțată?

Când una dintre colege mi-a spus că are nevoie de consimțământul conducerii școlii de unde pleacă, adică de la directorul nostru, dar și acela al conducerii liceului unde vrea să se transfere am crezut sincer că ea nu a citit bine și cu atenție metodologia.

O R D I N

pentru modificarea și completarea Metodologiei – cadru privind mobilitatea personalului didactic din învățământul preuniversitar în anul școlar 2014-2015, aprobată prin Ordinul ministrului educației naţionale nr. 5451/2013”

Precizari privind calendarul mobilitatii personalului didactic în perioada 09-13 septembrie 2013

„ Nu se poate!” i-am spus. „ Se circulă în Europa fără pașaport și tu nu poți pleca la o școală mai bună ?” Noi suntem profesoare într-un liceu tehnologic agromontan, cum erau pe vremuri liceele industriale , acelea în care se putea ajunge și cu media 2 la examenul de admitere în prima treaptă , iar ea își dorește să predea în viitor la un colegiu național.

O înțeleg perfect deoarece și eu am sperat, în trecut, să mă transfer acolo dar , cum ori de câte ori ieșea la pensie un professor de matematică dispărea o oră sau două din catedra de matematică vacantă, nu am putut.

„ Nu se poate!” am repetat eu. ”Doar m-am tranferat în urmă cu doi ani și jumătate și mie nu mi-a cerut nimeni un astfel de consimțământ.”

Săptămâna viitoare dosarele pentru pretranfer se depun la Inspectoratul Școlar Județean Prahova iar ședința Consiliului de Administrație al  Liceului Tehnologic Agromontan  „ Romeo Constantinescu ” în care se vor discuta cererile se va ține abia în data de 24 aprilie.

Colegele mele sunt stresate , li se pot respinge dosarele, fiind incomplete, iar conducerea școlii rămâne impasibilă.

Așa ceva nu s-ar fi putut întâmpla în perioada în care ministru al educației era domnul Daniel Funeriu. Poate că nu mâncase la Paris,  unde își susținea doctoratul în chimie,   sau în Japonia „salam cu soia ” precum Remus Pricopie dar nici înjectat cu apucături dictatoriale precum acesta , pentru cine nu știe nici în ultimii ani de domnie ai lui Nicolae Ceaușescu nu se făceau tranferuri în învățământ, acestea fiind interzise de prin anul 1982, nu era.

PS Domnule ministru Remus Pricopie știu că le-ați cerut directorilor de școli ca să ne interzică să ne mai exprimăm liberi pe bloguri sau pe facebook dar , dacă nu mi-a fost teamă să merg  în decembrie 1989  la „revoluție” scăpând ca prin minune de gloanțele ce zburau pe lângă urechile mele, dacă nu m-au înspăimântat minerii veniți „ să planteze flori în București ”, n-am să tac astăzi   te frica dvs.

1 comentariu

Cat imi place de tine… imi e greu sa descriu!
Te imbratisez si iti sunt alaturi in gand…

Apreciază

Lasă un răspuns

