O să transformați țara în lagăr de muncă forțată ?

Inspectorul nostru general, fiind liberal, este de acord cu munca forțată?

Inspectorul nostru general, fiind liberal, este de acord cu munca forțată?

Mi-am amintit, supărată fiind pe lume și în special pe ministrul nostru, domnul

, care nu este oripilat de faptul că tovarășa Stefania Duminica  și-a copiat lucrarea de masterat, concluzia logică este  aceea că  lor nu le place munca și au pretenții doar de la subordonați,  de învățătorul din liceul nostru, restul erau doamne, cel care deținea și funcția de director adjunct responsabil cu munca educativă. Și , pentru că veni vorba, trebuie să aflați că  pe vremea „odiosului ” această funcție era retribuită cu o sumă frumușică  nu ca în această perioadă în care responsabilul cu această activitate nu primește decât strângeri de mână.

Domnul Adrian Butoi era cel care, duminecă de duminecă, încerca să ne educe , să formeze oamenii de tip nou care să muncească precum robii fericiți de faptul că sunt constructorii noii societăți.

Ei bine, într-o bună zi, am aflat că pe domnul comandant, Dumnezeu mai știe care era titulatura, l-au internat la un spital de boli nervoase. De atâta epuizare, muncea zi de zi , șapte din șapte, treizeci și una de zile din treizeci și una.

Ceea ce m-a impresionat pe mine profund, eram elevă în clasa a cincea, a fost motivația pe care ne-a dat-o atunci când s-a întors din spital și când noi l-am întâmpinat cu mult drag.

„ Mi-a căzut o rață în cap. ” ne-a spus el și noi, muți de uimire, nu i-am cerut amănunte.

Cum v-am mai spus și aseară ,Ca să nu ne plătească pensiile, guvernul Ponta preferă  să  ne omoare !,   Precum comuniștii , guvernanții ne muncesc și dumineca !,  mai am trei ani până la pensionare și observ clipă de clipă cum guvernanții ne împovărează zi de zi cu tot felul de sarcini , care nu sunt plătite, de multe ori inutile.

Când eu mă chinuiesc să –i învăț pe elevii mei de liceu ceea ce ar trebuit să cunoască încă din gimnaziu, mă întreb și vă întreb și pe dumneavoastră,  ce rost are să mă prezint la olimpiada de matematică ?

Nu pot să cred decât că guvernanții noștri ne vor pe toții în spital, debusolați  precum  domnul învățător Butoi, sau morți ca să nu ne mai plătească pensiile ai căror bani i-au „păpat ” de mult cu salariile lor „nesimțite”.

Lasă un răspuns

