Ion Cristoiu iar a schimbat tabăra

524496_570108486371501_502499232_n[1] La început am crezut că mi se pare dar urmărindu-i ultimile postări , în care-l tot atacă pe Traian Băsesecu, cel mai bine am priceput însă când i-am ascultat comentariile de la „România TV”, Atunci  mi-am dat seama de faptul că maestrul Ion Cristoiu, care suferă dacă nu-i băgat în seamă de „fătucile” din media   și pentru că televiziunea lui Ghiță are doar un scop, ca și cea a văranului, de a lovi în președintele țării, și-a schimbat iar tabăra. La o emisiune a „Antenei 3”, era pe vremea când trăia Octavian Paler, în timp ce scriitorul afirma sus și tare că el îl critică pe președintele Băsescu fără a fi renumerat Ion Cristoiu recunoștea că nu ar presta neplătit.

Îmi pare rău maestre, dar pentru mine nu mai sunteți credibil.

Știu , o să mă calificați băsistă proastă . N-are importanță.

 

8 Comentarii

asta cred ca si a primit solda cam de vre-o 6 luni poate chiar mai mult,asa a fost o viata intreaga a sarit in barcuta care a fost cea mai rápida,nu zice nimeni sa-l laude pe BASE fara motiv dar sa faca analizele lui ciciielnice si mentioneaza tot timpul -ca si asta e un amanunt foarte important,cred ca mai mult joaca la doua capete,asta si cu NASULTV vor sa apara BASE in conferinta de p`resa si sa le multumeasca dar ei uita un lucru foarte important BASE lupta ptr tara ei lupta ptr buzunarul lor,mare minune ca in urmatorii ani sa mai avem presedinte care stie ce inseamna sacrificiul si al lui si al familiei sale

Apreciază

Ola! Aș vrea prietena mea să citești ce urmează să postesc în această seară și să-ți dai cu părerea. O mie de pupici.

Apreciază

Doamna Carmen, un cameleon tot cameleon ramane ! A cautat un pretext ca sa fuga de la B1Tv si la gasit, prin cearta cu unul din moderatorii de acolo. Totul este numai interesul sau pentru bani si daca a gasit o oferta mai buna era si normal ca nu o putea refuza, ce mai conta onoarea. Aceasta nu tine de foame si de dorinta de-a iesi in fata ! Cum va inchipuiati ca unul care a scris la Scanteia Tineretului si stiu prea bine cum se intra acolo, ar putea avea si CARACTER ? Din cauza unor astfel de oameni am ajuns in situatia in care ne aflam acum cand peste 80 % din romani o duc din ce in ce mai rau, iar niste lichele conduc tara numai in interesul lor meschin de putere si inavutire cu orice pret si prin orice mijloace. Va doresc o Duminica placuta.

Apreciază

Bună seara! Vă răspund la toți cu mare întârziere dar n-am prea avut acces la calculator. Astă seară am prins un moment și iată-mă că reușesc să vă scriu.

Apreciază

Seara bună! Carmen, „Cristoiu nu e corupt, aşa e el” , asta a zis Băse despre el, cu oarecare îngăduinţă, pe vremea când Cristoiu era încă la Antena, 🙂

Apreciază

Bună seara! Nora, cred că oarecare slăbiciune pentru Cristoiu are și șeful statului. Oricum acesta nu este stăpânit de ura aia viscerală ca a lui CTP.:lol:

Apreciază

„Maestrul” nu mai e credibil de ani buni. Mă mir că unii l-au mai găsit credibil în vremea din urmă. Dar mai bine mai tărziu decât niciodată.🙂 Cele bune!…

Apreciază

Bună seara!
Flavius, nu știu bine cât este omul ăsta de credibil dar câteodată raționamentele sale mă surprind și ,cum la televiziunile de știri știu ce urmează să se spună, ca-n filmele proaste, recunosc că atunci când am timp îmi arunc ochii la ceea ce a scris el.

Apreciază

Lasă un răspuns

