Nu! Nu! Nu!

Nu voi merge să votez Constituția care vrea să-i apere pe politicienii infractori.

12 Comentarii

La mulţi ani!
Nici io.

Apreciază

Mulțumesc ! Cu același drag , vă doresc la toți un sincer La mulți ani!
Trebuie să luăm atitudine!

Apreciază

Nici eu si sotia mea NU vom vota o asa magarie de Constitutie !

Apreciază

Este Constituția lor, a penalilor.😦

Apreciază

Povești Alexandra! Patria acum este doar a politicienilor corupți care se dau grav bolnavi atunci când îi ridică DNA-ul.

Apreciază

S-a mai votat un referendum de micsorare a numarului de parlamentari. Ce a insemnat asta? A insemnat exact inversul.
Adica vreau sa spun ca, indiferent ce vei vota, politicienii vor face tot asa cum le convine lor.
Macar, daca nu te duci, nu vei fi dezamagita.

Apreciază

Dezamăgită tot voi fi, majoritatea ,sunt cei care se bucură la pomeni, va vota.😦

Apreciază

Eu ma duc sa imi anulez votul.Eu de acum incolo ma voi duce la vot,doar ca sa imi anulez votul.Altfel voteaza ei cum vor pe cine vor.Pana si mortii voteaza pentru ei.Voteaza ei in locul nostru.Asa ca trebuie sa mergem cu totii la vot sa nu se intample infractiunile astea.

Apreciază

Mersul la vot, indiferent de cum se votează, duce la îndeplinirea pragului de 50% și legalizează referendumul.

Apreciază

Salut! Da, într-un scrutin organizat de infractori politici e bine de anulat votul.

Apreciază

Bună! Nora, nu trebuie să ne prezentăm defel! Astfel, Constituția nu trece.😦

Apreciază

Lasă un răspuns

