A venit vremea să vă luptați cu bugetul țării, domnule Victor Ponta !

images[1]Nu v-am votat dar asta n-are nicio importanță, alături de mine suferă și milioanele de fraieri care-au crezut în USL , în mierea și laptele promis.
Astăzi trebuia să iau salariul pe luna decembrie iar contul bancar mi-este gol- goluț. Se aude că după 27 ianuarie veți binevoi să ne dați salariile. Ce le spun băieților mei când  mă vor întreba de ce nu au pe masă mâncare și pâinea cea de toate zilele ?  Ce le voi răspunde celor de la bancile unde am rate de plătit ? Că premierul României, domnul Victor Ponta, a uitat de faptul că are niște sarcini de îndeplinit și, în loc să guverneze, stă la toate televiziunile povestind cum se luptă el cu balaurul de Traian Basescu ?
N-am altă soluție decât să mă exprim și să întreb, cum face seară de seară Robert Turcescu, Ponta, guvernăm și noi ceva?

11 Comentarii

Ce pretentii aveti de la un palgiator si infantil.

Apreciază

Ce pretenții ? Să muncească precum se cere în fișa postului ! Dar aveți dreptate, dacă nu și-a scris singur teza de doctorat cum pot să-i cer să aibă grijă de salariile noastre.

Apreciază

Doar un pic ? Când a plecat în concediu nu s-a gândit că trebuiesc plătite salariile ?
El își primește salariul ?

Apreciază

Doamna Carmen, nu credeti ca ii cereti cam mult ? Pai mai are el timp, cand toata ziua umbla pe la „tonomate” mintind permanent cat de bine o duce poporul roman sub „magistrala” sa guvernare ? Tragedia este ca „estem” destui prosti ca sa-l creada ! As vrea sa-l vad ce va spune cand se vor scumpi toate si romanii isi vor dea seama, cu multa tristete, cat de mintiti au fost in ultimii doi ani. Mamaliga romaneasca explodeaza cam greu, dar si cand va exploda….

Apreciază

S-ar putea să aveți dreptate, să-i cer mai mult decât poate.😦

Apreciază

Seara bună, Carmen! Tristă ţara al cărei premier e o unealtă pentru hoţi.

Apreciază

Bună, Nora! M-am supărat astăzi și mai mult atunci când am văzut că s-a primit vestea cu o oarecare degajare.Ne merităm soarta!😦

Apreciază

Lasă un răspuns

