Scrisoare către fiica mea (Te-am condamnat să trăieşti într-o ţară în care doar curvele şi hoţii mai au loc în grila de valori, fiind modele de succes promovate pe toate canalele de informaţii)

Te-am învățat că nu-i frumos să minți, că nu-i bine să faci rău iar de furt ți-am zis că-i păcat capital,…

Sare'n Ochi

de Ștefan Ciocan

Tu nu ai greşit cu nimic copilă! Poate am greşit doar eu, sau poate am fost prea egoist şi m-am gândit doar la bucuria sufletului meu. Zâmbetul şi gânguritul tău m-au orbit. Primele tale cuvinte m-au făcut să nu aud nimic şi să nu privesc în jur. Da! Am fost egoist şi pentru asta, acum cât nu înţelegi încă ce se întâmplă în jurul tău, îmi cer scuze!

Te-am condamnat fără să ai nicio vină să trăieşti într-o ţară fără niciun viitor. Să aparţii unui popor care-şi neagă valorile şi pentru care lenea şi hoţia sunt considerate virtuţi. Să nu te integrezi copila mea în lumea asta mincinoasă! Să nu crezi în falsele valori pe care ţi le va scoate în faţă, zi de zi, ceas de ceas, această naţie alterată! Nu e vina ta, cum nu e vina multor români cinstiţi că nicăieri în lume nu…

Vezi articol original 375 de cuvinte mai mult

2 Comentarii

În primul rând vă spun şi eu “La mulţi ani!”!
În al doilea rând am venit să mă laud cu un articol bun, zic eu…scris la nervi, că m-am săturat de manipularea LOR…
http://hanulmuschetarilor.wordpress.com/2014/01/08/adrian-nastase-studiu-de-caz/

Ce spuneţi, e OK?

Apreciază

Foarte bun articolul! L-am citit cu mare plăcere poate și pentru faptul că împărtășesc ideile exprimate în el dar argumentația este net superioară celei pe care o aveam eu în vedere. Mulțumesc pentru urare. Poate că gândurile bune ale celorlalți va avea efect asupra destinului nostru.

Apreciază

Lasă un răspuns

