Știu, cu papagalul de Neamțu nu votez!

Prietenii mei, mă refer la bloggeri,  s-au lămurit aproape imediat  ce hram poartă Mihai Neamțu. N-am înțeles eu prea bine ce era deosebit la el deoarece, după mine,  aproape toți politicienii sunt lipsiți de caracter, cel puțin aceia pe care- am avut nenorocul să-i întâlnesc în calea mea așa au fost ,  n-avem totdeauna  timpul necesar pentru a urmări aparițiile politicienilor pe toate canalele de știri , dar am renunțat la posterul ce simboliza partidul său. Aseară, m-am bucurat pentru faptul că televiziunea B1 îl invitase pe Doru Mărieș. Amintirile mele despre ziua de 21 decembrie 1989 urmau să se împletească cu cele ale unui om care avusese curajul să stea pe baricade în acele momente tragice. Cum noi , soțul meu și cu mine,  am ajuns în București abia în ziua de 23 mă simt văduvită  și , tocmai de aceea, avidă să aflu cât mai multe detalii despre un moment istoric pe care l-am trăit intens. Aseară am auzit , pentru prima oară,  faptul că liderul de sindicat al polițiștilor , domnul  Surugiu, cel vinovat pentru manifestările scandaloase  ale  polițiștilor  din fața Palatului Cotroceni este și el unul dintre cei care-au manifestat  la Inter în noaptea de 21 . Și ministrul liberal  Stroie este unul dintre membrii organizației „21 Decembrie”. Vă așteptați la asta?

A apărut în studiou  și Mihai Neamțu, tânărul care-i atacă pe toți politicienii, care și-a început imediat  tirada.

Obișnuit  să-i atace pe toți n-a înțeles  penibilul situației ,  atunci când i-a reproșat,  tocmai lui Doru Mărieș, că n-a făcut mai mult pentru a se afla adevărul despre revoluție.

Mi-ar plăcea să văd o dreptă unită dar în mod sigur eu pe Mihail Neamțu n-am de gând să-l votez. Oare , în afara faptului că vorbește mult, acest om are vreo realizare concretă ?

Voi ce știți ?

noradamian, Sare’n Ochi, Theophyle,Blue Sorin, panda1949

6 gânduri despre „Știu, cu papagalul de Neamțu nu votez!

  1. Eu nu am incredere in nici un politician, oricare ar fi el, de oriunde ar proveni, orice ar sustine. Pentru a fi politician, ai nevoie de anumite „calitati” sau macar de anumite scopuri personale. Nu cred ca exista politicieni, adica oameni ce au intrat in politica, care sa urmareasca niste idealuri nationale. Daca ar dori, niste oameni, sa-si puna in aplicare niste teluri nationale, atunci n-ar avea acces pe scena politica, pentru c a scena politica din Romania (si poate din intreaga lume) este un cerc inchis, in care pot accede doar oameni cu anumite caractere si scopuri.
    Asta cred eu. Asa ca nu votez cu nici unul.

    Apreciază

      1. Asa s-a spus mereu. Si mereu am votat, mai putin anul trecut. Anul trecut n-am votat pentru ca n-am putut alege ntre PDL si USL. Anul acesta am de ales intre altii?
        Eu cred ca nu trebuie sa se prezinte nimeni la vot, in afara de prost si hoti, caci oricine ar castiga alegerile, acestia vor reprezenta numai clanurile mafiote. Eu nu fac parte din nici un clan, asa ca nu am pe cine sa votez ca sa ma reprezinte. Din clasa politica actuala nu exista vreun politician care sa ma reprezinte.
        Poate doar vreun taran din Pungesti.

        Apreciază

      2. La fel îmi spune și băiatul meu că nu are de gând să mai voteze. Eu i-am votat pe PDL-iști , știam că nu o să iasă, dar trebuia să existe și voturi pentru opoziție.
        La europarlamentare o să votez în mod sigur cu Monica Macovei,

        Apreciază

  2. Nu mi-e deloc drag să citesc astfel de postări. Nu ştiu mai multe decât tine despre Neamţu. Dar nu mă simt deloc confortabil să citesc despre confruntări între cei care ar trebui să înţeleagă că unica lor şansă este o dreaptă unită. Orgoliile astea sunt cele care au dus PSD-ul acolo unde este.

    Apreciază

    1. Dan, îmi pare tare rău că nu ai văzut emisiunea respectivă. În mod sigur, din cauza orgoliilor exacerbate nu o să avem o dreaptă unită. În 1992 nu s-a petrecut la fel ? Câte aripi și aripioare aveau liberalii? Cum și-a făcut Nicolae Manolescu partid ca să poată candida la președinție ,îți amintești ?

      Apreciază

Lasă un răspuns

