Culorile vieții și ale morții

I

Deși am intrat în cameră cu un mers hotârât, cred că eram negru ca smoala la chip, nu eram încă decis când este momentul să-i spun nevestei mele adevărul verde-n față. Șovăiam de prea mult timp, așa că, în timp ce ea îmi punea în farfurie ceva gălbui cu nuanțe roșiatice, nu mă întrebați despre ce era vorba pentru că nici mie nu mi-era ușoară această sarcină, am deschis subiectul în mod brutal.
„Vreau să ne despărțim! ”

Pentru că nu zicea nimic, doar în ochi i se citea durerea, am continuat.

„Vreau sa divortam!.”
Calmă m-a întrebat :
„ De ce ? ”
Ce puteam să-i răspund ? Că nu o mai iubeam ? Că între timp mi-am făcut o amantă ?
Am tăcut mâlc și asta o înfuriat-o  și mai rău. A început să plângă, ah, femeile, și pentru că nu voiam să-i răspund la multele întrebări pe care le rostea a ieșit pe ușă trântindu-mi expresia cea mai dură pe care mi- o putea zice.
„Nu ești un bărbat adevărat!”

images[6]

Mi-era milă de ea, de cea care îmi dăruise cândva multe nopți albe pline de amor, dar viitorul alături de ea îl vedeam în mod clar cenușiu.
Amintirea zilelor de odinioară mă apăsau, mă simțeam vinovat ca niciodată  pentru că o trădasem pe ea și iubirea ei, trăiserăm mai mult de 10 ani liniștiți împreună, dar aveam în minte și chipul trandafiriu al mai tinerei mele iubite, amantă focoasă ca un cal de rasă.
„Am să te despăgubesc pentru pierderea asta. Ai să duci o viață îmbelșugată în continuare, nu te teme ! ”
M-am apucat să redactez un contract de divorț in care renunțam la casă, oricum m-am și împiedicat la tot pasul de amintiri, la mașina și la 30% din acțiunile companiei mele.
S-a uitat cu o privire străvezie la contractul scris de mine după care l-a rupt in bucățele mici, mici de tot.
M-am înnegrit la față, la fel pățesc de fiecare dată când sunt supărat , dar soția mea plângea și nu avea puterea să se îngrijoreze alături de mine așa cum făcea odinioară, chiar din clipa când ne-am cunoscut.

II
Am băut împreună cu iubita mea un vin scump , ruginiu la culoare, ne-am iubit cu ardoare , nu mai aveam mult de așteptat până relația noastră devenea publică, ochii ei mi se păreau că de atâta fericire deveniseră violet precum cei ai celebrei artiste Liz Taylor. M-am întors acasă epuizat dar nu într-atât încât să nu remarc culoare palidă albastră a soției mele care scria de zor ceva.
Va urma…

Găsiți în  tabelul de la psi scrieri minunate :

Sonia, dor, Vienela, vavaly, lili3d,Irealia,Spunsieu, dordefemeie, Drugwash,alma nahe,greenleaffy,Duzină de cuvinte trandafirii | Hipertensiv, Duzina de cuvinte- Paleta de idei colorate | Cățărătorii, ch3815h, psi-words – duzina de cuvinte: pastel

Psi, Dor, Vienela, Scorpio, AdrianaMaya, Adrian, Anacondele, Carmen Pricop, Ch3815h, Alma Nahe.

15 gânduri despre „Culorile vieții și ale morții

Lasă un răspuns

