Cât voi fi eu director, n-aveți voie să zâmbiți măcar !

60536270[1]
Mă plângeam acum câteva luni băiatului meu de faptul că în țara noastră ni se încalcă frecvent drepturile.
„Oricâte nedreptăți se fac în România, tot este mai bine decât în alte părți ale lumii. Nu te împușcă nimeni, nu te arestează, ai dreptul la propria-ți părere. Este consfințit în Constituție la libertatea de exprimare.”

Titlul II CONSTITUTIA ROMÂNIEI

Mi-a replicat fiul meu râzând. Am tăcut, avea dreptate.
În Coreea de Nord (COREEA DE NORD: 80 de persoane, executate public pentru că au … sau In Coreea de Nord, esti executat cu TUNUL, daca nu respecti doliul … )

au fost executați aproape 80 de oameni pentru că au încălcat doliul național , instituit în cinstea fostului Mare Conducător.
Asfel de orori în România europeană , chiar și sub Victor Ponta, prietenul chinezilor, nu se poate întâmpla.
Astăzi, am avut o ședință a consiliului profesoral.

După cum am mai scris, domnul director nu suportă dialogul, în aceste ședințe trebuie să stăm în jur de două ore, câteodată chiar mai mult, și să-l ascultăm precum niște elevi cuminți. Noi nu avem dreptul, spre deosebire de elevii noștri, la vreo pauză de câteva minute.
Ca să nu mă enervez, pentru binele sănătății mele, nu încerc să dialoghez cu directorul, numit cu delegație că așa se poartă sub USL democratic , școlii.
Ascult și gândesc.
La fel procedam și astăzi.
La un moment dat ne-a vorbit despre câte învoiri avem voie pe parcursul unui an școlar.
Am remarcat și eu faptul că sunt zile când mai multe persoane sunt învoite dar cum relația mea cu conducerea școlii nu este una de prietenie nu mă interesează.Nu e treaba mea. De când sunt în această școală nu m-am învoit niciodată chiar dacă, uneori, simțeam că mă prăbușesc din picioare de rău ce mă simțeam. Cred că zâmbeam gândindu-mă, făcând presupuneri,  în cine vrea de fapt să lovească directorul.

Că nu voia să le supere pe persoanele din gașca sa mi-era foarte clar. Atunci în cine ?
Toți cei care au chiulit sistematic sau cei care s-au învoit la conducere  în anul școlar 2012-2013, excepție sunt toți aceia care fiind  serioși și își fac orele cu multă responsabilitate  , au fost recompensați cu calificativul „Foarte Bine” în timp ce mie mi s-a dat doar calificativul „Bine” .

Trebuia să-mi intre în cap cine este „managerul” și să nu mai îndrăznesc să-l contrazic cu ceva chiar dacă eu sunt cea care am dreptate.
Deci, tăceam și poate chiar și zâmbeam când domnul director a găsit necesar să mi se adreseze :
„Doamna Amza, nu mai zâmbiți !”

Un gând despre „Cât voi fi eu director, n-aveți voie să zâmbiți măcar !

Lasă un răspuns

