Cazul Berbeceanu fără Berbeceanu

04_Berbeceanu_declaratie_scurta_525c21c0d0[1]

De când a izbucnit cazul Berbeceanu mă tot întreb care este adevărul. Greu de spus ceva atâta timp cât ni se dau doar crâmpeie de adevăr , dacă or fi vreunele strecurate printre minciuni, și suntem ca de fiecare dată manipulați.
Poate vă vine sau nu să credeți dar mitingul spontan în favoarea sa mă face să cred că acest om este cu adevărat vinovat.
Toți comentatorii pe care i-am văzut eu la televizor , și colegi de-ai mei, au făcut comparație între el și cazul doctorului Arafat.
Să fim serioși ! Mitinguri spontane nu prea cred că mai există dar, dacă acceptâm o astfel de ipoteză, diferența dintre cazuri este enormă.
Un medic poate să fie respectat pentru salvarea unei vieți, doctorul Raed Arafat a avut grijă ca să își facă de-a lungul anilor o puternică publicitate cu ajutorul televiziunilor, un profesor poate să se dedice educării elevilor săi, un actor poate să fie iubit și sprijinit pentru talentul său , …., dar mi-e greu să înțeleg, pentru ce anume poate să fie un polițist apreciat ?
Pentru faptul că închide ochii la micile găinării, furturi, acte de huliganism, agresiuni diverse , accidente de circulație sau de altă natură și cine știe câte alte infracțiuni de care n-am habar.
Dacă vi se întâmplă să cunoașteți un polițist care să fi descoperit un hoț, care să vă fi rezolvat o petiție, vă rog să comentați și să-l faceți cunoscut. Eu, una, sunt totat nemulțumită de toți polițiștii care au cercetat plângerile mele adresate parchetelor. Dar despre asta voi reveni. Dacă ați apelat la Poliție și plângerea v-a fost înregistrată măcar,vă rog să faceți cunoscut acest eveniment.
Comisarul Traian Berbeceanu lucrează într-un sector mai puțiin vizibil publicului larg și atunci mă întreb, care sunt totuși meritele care au dus la mitingul spontan în sprijinul său ?

PS Cu ajutorul lui Dumnezeu vă voi povesti în viitor întâlnirea mea de astăzi cu o reprezentantă a poliției care, în opinia mea, a încercat să mă intimideze.

5 Comentarii

Pe vremea lui Ceausescu hotii mi-au furat bicicleta.In Ungaria hotii ne-au furat pasapoartele si am intrat fraudulos in Romania.Politia nu a rezolvat nimic.
Berbeceanu a destructurat grupari interlope…a prins si niste teroristi..bineinteles ca nu de unul singur.A deranjat si foarte multi procurori corupti din Alba.

Apreciază

Așa o fi, cu corupția din România și cu dezinformarea masivă nici nu știu ce să mai cred.

Apreciază

Am facut-o pe politistul…..am prins un talhar cu un prieten.Vreo 20 de insi fugareau un talhar.Talharul a trecut pe langa noi.Noi am mers incet.Au trecut si aia ce il fugareau pe langa noi.Dupa ce am inteles ce s-a intamplat eu si cu prietenul ne-am hotarat sa il prindem.Am avut noroc.Se ascunsese in scara unui bloc si prostii ce fugeau dupa el au trecut pe langa el.Talharul tocmai a iesit din scara si l-am prins.Cativa care ramasesera mai in urma au vazut ca l-am prins si i-au strigat si pe ceilalti.A iesit balamuc.Ii tineam sa nu dea prea rau in el.Ii trasese unul un picior in burta si a picat.Au sunat la politie.A venit politia.Ala tot jos era si se dadea cu capul de bordura.Am fugit cand am prins momentul.Sa nu dau declaratie….
Ce facuse talharul?A atacat o femeie.A lovit-o cu un bolovan in cap si i-a furat geanta,cu telefon,cu cheile de acasa.Femeia a ajuns si la spital.
Am un prieten in politie.Mi-a spus ca talharul a primit 3 ani cu executare.Acum e liber.Nu e la prima isprava de acest gem.Nu are loc de munca.E un fel de boschetar.
Politia si-a facut datoria in acest caz.
Un prieten ce a batut o fata a primit amenda administrativa.Politia si-a facut datoria si in acest caz…..dar si procurorul.

Apreciază

Se mai întâmplă și minuni, adică poliția își face datoria.😆

Apreciază

Lasă un răspuns

