Verdict, fă-te bine!

Și-n pușcărie de eram acum sau în cazarmă de consemn
Habar nu am ce se întâmplă în una columbiană,
Tot reușeam să dau vreo veste sau vreu un semn,
Iluzie a faptului că încă- s om și nu liană.

Nu-i Tramvaiul pe care-l aștept eu!
Nu-i Tramvaiul pe care-l aștept eu!

Am încă atâta doxă să pricep
Că , sigur am făcut vreo Infracțiune,
Nu, în niciun caz, un furt banal , un cep
Cu care să acopăr orice urmă de acțiune.

Necredincioșii cred că poate fi
Ascunsă pe vecie o  crimă de conștiință
Șurub pe creier stă , să nu ne amăgim precum niște copii
Ca toți , am doza mea de ascunsă de neștiință.

Ce-i în capul meu acum
Ce-i în capul meu acum

Un tramvai numit, cu speranță , sănătate,
Va sosi și-n gara mea imaginară,
Și atunci , chiar dacă habar n-am ce-I haiku
Un verdict să-mi dați cu bunătate

Vă voi aștepta , pufnind pe-o nară.

……………………………………………………

……………………………………………………

……………………………………………………

 

 

Voi plagia tabelul de la  psi, puterile mi s-au sleit de tot.

1. Scorpio 2. Vienela
3. Cuvanta 4. almanahe
5. Adriana 6. oglinda lui erised
7. totAdriana 8. Sonia
9. Vienela Haiku 10. file din poveste
11. anacondele 12. dagatha
11 gânduri despre „Verdict, fă-te bine!

Lasă un răspuns

