Puterea unei decizii… ,izvorul insomniilor mele

Izvorul insomniilor mele este una dintre cele mai grele decizii , libertatea mea de alegere este de fapt condiționată de purtarea nefirească, așa-i în lumea oamenilor adaptați , mă refer cum bine știți  la colegii mei de breaslă, pentru că toți ceilalți au promovat chiar și elevi care n-au reușit să memoreze într-un an nici cea mai neînsemnată formulă matematică, și de aceea este nevoie de foarte multă înțelepciune din partea mea, un dar ce de mic copil se vede treaba că nu l-am avut în inventar , șuieră gândurile în mintea-mi obosită de atâtea semne de decădere a societății în care trăim….Să- trec, să nu-i trec ?

Voi ce spuneți    psi, Sonia, Scorpio,Vero, Adriana,  roxana, carmen pricop, Vero 2,  abisurile, Eva, dagatha, Gara pentru doi, Max, lili3d că ar trebui să fac ?

Dar voi, snakebalbeck, Diana şi Dan,   cum credeți că ar trebui să procedez ?

22 de gânduri despre „Puterea unei decizii… ,izvorul insomniilor mele

  1. Grea decizie mai ales cand stii sigur ca dai cale libera unora ce nu stiu nici cum sa mearga pe drum. Sa dai girul valabilitatii stiintei, unora carora le este straina si limba romana si adunarea cea mai banala, este dupa parerea mea un act de tradare a vocatiei de dascal dar si de statutare a unei stari de fapt, ca nu trebuie sa inveti ca sa obtii diploma. Nici fata de cei nestiutori nu este bine, vor ramane un fel de analfabeti cu studii. Strutocamilele societatii.

    Apreciază

  2. na că mi-au revenit durerile de cap!
    Eu i-am lăsat. Crezi că au înțeles ceva din toată treaba asta decât că profa e o scorpie?
    Atâta vreme cât sistemul e croit in halul ăsta…ești singur în fața unui zid: al nepăsării, al indiferenței, al indolenței și tot așa…

    Apreciază

  3. Eu revin la obsedanta idee de coaliţie şi zic : de ce nu puneţi voi (şi spun asta luând în calcul şi comentariul D’Agathei) de o asociaţie, o organizaţie ceva, denumită chiar : Asociaţia Profesorilor Care Îi Lasă Repetenţi Pe Cei Care Nu Merită Să Treacă Clasa ?

    Apreciază

    1. pentru că eu, una, am trecut prin atâtea…mizerii, încât nu mai pot distinge care este soluția cea mai bună. Și ajungi ca între binele alor tăi și binele altora – cărora oricum nu pare să le pese de ce se întâmplă în viața lor – alegi fără ezitare!
      Am scris pe blog suficient despre dificultățile unui astfel de…job. 😦

      Apreciază

  4. Eu aş zice să nu-i treci.
    Nu ştiu dacă ţi-am mai povestit, la fabrica unde lucrează soţul meu s-au făcut nişte cursuri de calificare la locul de muncă, în urma unui test de selecţie a amatorilor. Şi una dintre probe a fost adunarea şi scăderea numelor cu trei zecimale (muncitorii lucrează după desene, iar pe desene sunt cote cu toleranţe exprimate în microni, aşa că astfel de adunări şi scăderi sunt neapărat necesare ca să poţi verifica dacă piesa realizată se încadrează sau nu în câmpul de toleranţă). Toţi candidaţii erau absolvenţi de liceu, cu bacul luat, dar vreo jumătate habar n-aveau cum se face aşa ceva, iar alţii, cam un sfert din total, sau descurcat cu chiu, cu vai, după ce li s-a explicat că trebuie să scrie frumuşel numerele unele sub altele…. şi cum să procedeze apoi.

    Apreciază

  5. Hmmm, ca orice lucru are o parte buna si una rea. Aia rea ar fi ca daca nu-i treci ii traumatizezi pe unii. Aia buna e ca ar invata ce inseamna esecul, ceea ce este un lucru foarte bun. Cel mai important este insa cum te vei simti TU odata decizia luata.

    Apreciază

  6. Eu aş fi curios să aflu câţi dintre ei au insomnii din cauza acestui moment.
    Pentru mine, simţul datoriei împlinite contează mai mult decât orice altceva (chiar dacă de mai multe ori am avut de pierdut pentru asta).

    Apreciază

  7. Eu cred că n-ar trebui să fii pusă în faţa acestei decizii, că sistemul de evaluare a cunoştinţelor acumulate de elevi n-ar trebui să lase profesorului posibilitatea de a-l trece pe cel care nu ştie nimic. Dar, din păcate, nu e aşa… Aşa că, atâta timp cât societatea noastră nu respectă niciun standard, cât timp un profesor este pus în situaţia de a-şi adormi conştiinţa pentru a-şi păstra slujba, privind în perspectivă, n-are nicio importanţă dacă îi treci sau nu.
    Pe de altă parte, luînd în considerare pe fiecare elev, cu personalitatea şi intelectul său, sunt sigură că şi ai experienţa, şi înţelegerea necesare pentru cea mai potrivită decizie. Aceasta, până când înfiinţaţi Asociaţia despre care vorbea Dan. 🙂

    Apreciază

  8. @Roxana,dagatha, Vero, Scorpio, abisurile , Dan&Diana , romanianstampnews, Carmen Pricop, psi, lili3d, Alma și Simona, în primul rând vă cer iertare pentru faptul că nu v-am răspuns până astăzi dar nu am reușit să intru pe internet decât aseară până în ora 22.
    În al doilea rând, vă aduc la cunoștință faptul că directorul meu a găsit rezolvarea. Face o altă comisie care-i promovează pe toți !

    Apreciază

Lasă un răspuns

