Ne vor binele tuturor

Blogosfera, la fel ca și realitatea palpabilă, este plină de tot felul de comunități, mai mari sau mai mici, în funcție de interesele ce le leagă.
Particip la mai multe astfel de celule facând câteodată slalom , pentru că ele se interesectează uneori, alteori se ocolesc într-un mod politicos, sau se bârfesc atunci când pot și le vine bine, dar de cele mai multe ori îmi exprim propriile păreri pe blogul personal care a apărut în urma unei nevoi acute de liberă exprimare constituțională.

award[1]

Cum timpul mi-este drămuit și de multe ori resimt durerea anilor ce- mi stau legați de picioare precum niște ghiulele de condamnați la moarte, nu sunt mereu prezentă în mediul virtual ca să spun prezent de fiecare dată dar , când năduful îmi dă afară de prea plin, mă răcoresc așternându-mi gândurile pe fila calculatorului.
Le mulțumesc astăzi, pentru binele pe care ni-l fac, nouă tuturor, prietenilor noștri  Diana şi Dan . Ei au bunătatea de a ne arăta că sentimentele, nemulțumirile sau bucuriile noastre cotidiene nu-I lasă indiferenți și că își găsesc un minut din viață pentru a ne demonstra astfel faptul că noi contăm pentru ei.
Ei ne arată că nu bătem câmpii atunci când ne revoltăm, că nu suntem ciudați atunci când ne minunăm de multe dintre aspectele vieții ăsteia sociale și politice, că nu ne-am senilizat atunci când ne iubim animăluțele și că nu am dat în mintea copiilor când ne alintăm singuri.
Asigurându-vă de aceleași sentimente profunde , eu una vă mulțumesc !

Tabelul este „furat ” de la Psi care face ea ce face spre  binele tuturor.

1. dor 2. Mariana
3. Scorpio 4. Dana Lalici
5. roxana 6. alma nahe
7. Adriana 8. tibi
9. Abisurile
22 de gânduri despre „Ne vor binele tuturor

    1. De fapt, Dan şi Diana găsesc mai multe minute din viaţă( nu un minut), culegându-ne de pe drumuri şi aşezându-ne pe băncile gării lor. Şi eu vă mulţumesc, Dan, Diana, cu voia ta, Carmen! 🙂

      Apreciază

  1. Prinde şi dă mai departe, cam aşa simt. Dacă ar fi aşa de simplu? Se pare că unii oameni găsesc uşor drumul spre inima tuturor, nu ştiu dacă spre binele tuturor, dar o fac firesc. Mulţumesc…eu!

    Apreciază

  2. Cu toate scuzele din lume, abia acum, în ceasul al XII-lea, am reușit să ajung și la postarea ta, pe care, sincer, nu găsesc cuvinte care să-mi pară suficient de bine alese pentru a o descrie. Și nici emoția pe care mi-a produs-o nu poate fi descrisă în cuvinte. Nu e o lipsă de modestie dar, chiar nu credem să merităm atâtea cuvinte frumoase. Suntem doi oameni obișnuiți, cu bunele și cu relele noastre.

    Apreciază

    1. După cum vedeți eu abia astăzi am reușit să postez ca banner premiul de la voi , și ca urmare deduceți voi, de aceea nu mă supăr când cineva nu are timpul necesar pentru a mă vizita .
      Dacă vreți să vă cereți scuze 😦 pentru ceva,atunci vă spun eu că nici n-ați remarcat faptul că puiuțul vostru drag este alături de ceilalți motani iubiți de mine. 😛 😆

      Apreciază

      1. Ufff… da. Așa-i, nu băgasem de seamă… 😳 Ca circumstanță atenuantă aș invoca faptul că există o mică posibilitate să nu fi fost nevoit să fac scroll până la locul la care este cazat „împricinatul”. Iertare !

        Apreciază

  3. Nu voi putea niciodată să înţeleg ce este în mintea unui patron de fotbal care are miliarde de euro în cont. După ce a demonstrat vreme de 12 ani că nu cunoaşte absolut nimic despre formarea unei echipei, Moratti a pus mîna pe aur şi l-a luat pe Mourinho. Randament maxim al antrenorului, dar un nou test pentru Presidente. Reformarea unei echipe care a câştigat tot. Aşa cum era de aşteptat a eşuat lamentabil. A luat un antrenor care a crescut la Milan, dar care nu a făcut nimic în cariera de antrenor. A venit rândul lui Gasperini, un fel de “Magiun” al fotbalului românesc. Şi ca pulberea să fie cât mai fină, acum e rândul lui Ranieri. Omul făcut praf de Mourinho pt ca în 23 de ani de antrenorat a luat “ZERU TITULI”. A distrus-o pe Juventus într-un asemenea mod încât mă uitam cu amuzament la fiecare meci de-al lor şi mă distram teribil de spusele de la final: “Suntem pe drumul cel bun, ne vom reveni”. Când spun că era pe banca Valenciei când Steaua a eliminat-o cred că închei cu graţie. Te salut echipă dragă pentru acest sezon, te iubesc la fel de mult şi sper să ne regăsim în sezonul viitor cu altcineva pe bancă şi poate chiar la “oficială”.

    Apreciază

Lasă un răspuns

