Autopsia unei urne cu cenușe

Ce scriam eu în ianuarie ? Recunoașteți faptul că am avut dreptate ?

Dictatura justitiei

    Nu știu ce dezbat celelalte televiziuni,  mă uit de obicei la B1Tv, dar ,pentru că la un moment dat în Vălenii de Munte nu se prindea postul meu preferat de televiziune,  am văzut cum se întoarcea pe o parte și alta testamentul lui Sergiu Nicolaescu și dorința sa de a fi incinerat.

   De asemenea, nu am făcut o revistă a presei temeinică , dar am totuși impresia că singurul jurnal care scrie despre diagnosticul inițial greșit, cel pus la internarea în spital a domnului Sergiu Nicolaescu, este doar EVZ. ( Diagnosticul lui Sergiu Nicolaescu a fost pus greșit. Cum comentați? de Dan Andronic)

Dacă greșesc , vă rog să mă contraziceți.

Am căutat întâi să recitesc din presa vremii, să văd dacă era așa cum îmi aminteam , să verific dacă și președintele Traian Băsescu a fost internat la Spitalul Elias , în anul 2006, atunci când…

Vezi articol original 241 de cuvinte mai mult

Publicat în Fără categorie

2 gânduri despre „Autopsia unei urne cu cenușe

Lasă un răspuns

