Doamna directoare Costica Varzaru este liberală ? Sau libertină ?

Am urmărit emisiunile  televizate în care se dezbătea   subiectul fierbinte al zilei, frauda de la Liceul Dimitrie Bolintineanu, cu multă  atenție .

M-a uimit doamna Mihaela Gună care,   degajată și fără urmă de stânjeneală în glas, e normal dacă ne gândim că este președinta de secole a părinților din România, ne-a spus că nu a auzit   niciodată   de obiceiul ca prin comitele de părinți să se strângă bani pentru mituirea comisiilor de bacalaureat.

Ipocrizia la români este boală națională.

Interesant  mi s-a părut faptul că spre deosebire de liberalul Sorin Roșca Stănescu care, stufiantă atitudine, a găsit normal să atace acțiunea SRI-ului  în timp ce pesediștii, pe care i-am urmărit eu la televizor, au avut bunul simț să condamne frauda.

Mă întreb, nu cumva doamna directoare este liberală ?

PS Nu vă întrebați degeaba de ce a fost nevoie de intervenția SRI-ului, ministerul și inspectoratele acoperă faptele penale ale persoanelor pe care le numesc în funcții.

28 de gânduri despre „Doamna directoare Costica Varzaru este liberală ? Sau libertină ?

    1. Draga mea,tot ceea ce știu este că la liceul din Măneciu, unde am fost eu astăzi, doamna președintă Liliana Țenescu , celelalte două profesoare din comisie, Daniela Alexe și Nicoleta Nițescu ,și noi toți cei care-am fost ca supraveghetori în sălile de curs am fost riguroși și cinstiți.
      Una dintre colege a luat măsura eliminării din examen a unei eleve care voia să copieze.
      În rest, nu bag mâna în foc. Ceea ce s-a întâmplat la liceul Bolintineanu era frecvent și în Prahova dar , pentru că era cunoscut faptul că eu nu-mi las elevii să copieze în cei 33 ani, vechime în învățământ, pe care-i am doar de vreo trei ori am fost chemată să supraveghez la examenul de bacalaureat și atunci au avut grijă directorii ca să mă atenționeze să închid ochii.
      O pot spune liniștit pentru că faptele sunt prescrise de ani buni.

      Apreciază

      1. In Ploiesti promovabilitatea la liceele slabe cred ca va fi la fel de scazuta iar la liceele mari o as avem iar procente record. Dar poate asa se vrea cine stie…

        Apreciază

      2. Am avut băiatul la liceul IL Caragiale și am fost mulțumită și eu și el. Nu a fost nevoit să facă măcar o oră de pregătire suplimentară pe bani. Foarte buni profesori și nu am decât cuvinte de laudă despre ei! Nicio clipă nu ne-am pus problema că s-ar putea să nu ia examenul de bacalaureat.
        O elevă de a mea s-a transferat de la Spiru. Povestește cu respect de profesorul ei de acolo. Directorii nu fac presiuni ca elevii să fie promovați fără să învețe.

        Apreciază

  1. Care e rolul sri? Sa infiltreze ofiteri acoperiti in scoli…..ca in vremurile de trista amintire?Sa intercepteze ilegal telefoane mobile?Sa perchezitioneze elevii?
    Eu spun altceva….ca daca dadeam bacul acum ma si luam la bataie cu ei….cum sa ma percheziytionezi tu pe mine?Si asa bacul e vax…..ca nu te angajeaza nimeni.
    As fi zis ca nu mai dau bacul asta niciodata si plecam din tara asta handicapata pentru totdeauna…..sa ramana handicapatii in tara asta.
    Si eu m-am intrebat din ce partid e directoarea aia…….e clar ca totul e politic.
    Au retinut o directoare pentru un parfum……pe vremea mea era protocol…..se cumparau fursecuri,sucuri,cafele.acum nimic,profesorii beau apa de la wc.Daca vor pateuri,etc,sa-si cumpere.Dar nu pot sa manance oricand.Nu inseamna ca daca era protocol profesorii erau mai indulgenti.Nu inseamna neaparat mita.

    Apreciază

  2. SRI a gasit niste „criminali: sa ii caute in chiloti…….de aia platim taxe si impozite statului asta handicapat?Sa-l ia dreaq si pe Ponta ala……un retardat.

    Apreciază

  3. Si ce a facut profa aia directoare?Dansa cu elevii la o petrecere…..noi nu ne urcam pe scaune,mese,nu ne dadeam tricourile jos in cluburi si dansam?
    Romania asta e pierduta….aproape ca suntem ca arabii…….mmmmm,dar de ce poarta aia fusta scurta?Sau de ce e in bikini pe plaja?Trebuie s-o bagam la carcera.

    Apreciază

  4. Aveam candva apartament in sectorul 5…….am vrut sa obtin un revelion pentru doi…dar am renuntat.Pana la urma l-am facut in alt oras.Inca are priza la prostii din sector 5…….cand nu o sa mai aiba priza ,se vor lepada de el,posibil sa il bage si dupa gratii.

    Apreciază

Lasă un răspuns

