Râmâneți însărcinate, metodă sigură de a promova fără să învățați !

Un copil garanteză promovarea chiar dacă nu ai învățat nimic. Statul încurajează natalitaea cu orice preț !
Un copil garanteză promovarea chiar dacă nu ai învățat nimic. Statul încurajează natalitaea cu orice preț !

N-am crezut că voi trăi să aud și asta.
Una dintre elevele mele, devenită mămică între timp, nu a venit să dea teză la matematică pe semestrul al doilea.De fapt de aproape trei luni nu am văzut-o la școală. Mi s-a părut normal atâta timp cât, mă gândeam eu, stă acasă să alăpteze. Tânăra nu știu dacă a împlinit 16 ani, depinde când a fost dată la școală, dar este în clasa a zecea și nu știe matematică deloc.A încheiat primul semestru cu nota trei la matematică dar este posibil ca în aceea perioadă să –i fi fost gândul la altceva.
Mult mai ciudat mi s-a părut faptul că brusc i s-au înceiat mediile la celelalte materii. Cum nu s-a prezentat să dea lucrarea scrisă trimestrială i-am lăsat media neîncheiată .
În sprijinul meu era și faptul că numărul de absențe de la ora de matematică depășea acel 50% necesar.
Legea îi permite să se prezinte pe 5-6 august , să dea o lucrare scrisă și să rezolve un subiect de pe biletul tras de ea, se procedează la fel ca și în cazul examenului de corigență , și să promoveze clasa.
Mie una nu mi se pare că i-am provocat o traumă dar colega mea, diriginta sa, s-a arătat teatral de indignată în ședința consiliului profesoral de astăzi.
Aseară, când am încheiat mediile celorlalte eleve din clasă, doamna dirigintă părea că a înțeles situația.
E drept aseară nu apucase încă să-l asculte pe „gurul” nostru.

Un articol pertinent despre problema natalității găsiți citind :Băsescu trece, mamele rămân

23 de gânduri despre „Râmâneți însărcinate, metodă sigură de a promova fără să învățați !

  1. Peste 50 ani o sa vrem sa vedem mamici cu 5-6 copii….oare cati vom mai fi in Romania peste 50 ani? 😆
    Am avut si eu o colega…..in generala.Nu a venit la scoala decat de doua ori pe un trimestru.Invatatoarea i-a inchieiat 2 la toate materiile..A ramas repetenta….si ce daca?Oricum nu a mai venit la scoala.Directoarea a sfatuit-o sa incheie 2 la tot.
    M-a surprins.Nu era de alta etnie.Dar nu a mai venit la scoala.Era un baiat de treaba….de alta etnie.Nici el nu a mai venit la scoala.Pe el l-am inteles….

    Apreciază

      1. Nu, categoric nu dar nu-i de mirare atâta timp cât vor să stipuleze în Constituție dreptul homosexualilor la căsătorie .
        Cu toate că politica partidului era în favoarea creșterii natalității , în școală nu întâlneai astfel de situații decât pur accidental și în asemenea ocazii elevele își continuau studiile la seral.

        Apreciază

  2. Tot ameninț și ameninț că mă stârnesc odată și odată și „dau pe goarnă” toate mizeriile pe care le-am întâlnit, deși nu direct, în învățământul românesc. Tu spui că acea elevă este în clasa a zecea și nu știe matematică. Poți crede că am un „distins” coleg absolvent al unei facultăți tehnice, cu licență și master și anul acesta își va da licența pentru că termină o a doua facultate (și ea tot tehnică) dar nu știe să aplice regula de trei simplă ? 👿

    Apreciază

    1. Da, te cred pentru că și eu am întâlnit diverse situații strigătoare la cer și tocmai de aceea cel mai mult mă deranjează faptul că unii pot să-și cumpere orice. Nu naivele mă revoltă pe mine cel mai mult, care rămân însărcinate păcălite de partener sau, din contră, ca să pună mâna pe un băiat care să le întrețină, ci tupeul celor ajunși bogați peste noapte,care nu sunt capabili să-și educe odraslele, și care încearcă să rezolve tot mituind în stânga și dreapta.

      Apreciază

      1. Unii evita pe cat se poate matematica…..dar la regula de trei simpla nu m-am gandit.Dar ajung si eu sa ma intreb daca 5*9 e 45….cand sunt luat pe nepregatite si dupa cateva pahare de whisky.Parca gandesc mult mai greu atunci.

        Apreciază

  3. ola, draga mea, nu te mai consuma nu o sa indrepti tu elevii din ROMANIA,tu nu vezi ca este ordin de sus sa fie promovati,pe mine ma intriga cel mai mult parintii,fetelor, oare cit de ocupati ori fi sa nu observe transformarea ficeilor. La spanioli,desi la ei este normal sa aibe parintii in jur de 16-18 ani,ii vezi saracii de ei cum se chinuie cu bebelul, dar parintii lor ii pedepsesc sub forma nu ai vrut sa inveti ca iti plateam studiile acuma stai si creste la copii.Si pe aicea este normal ca bebelul sa doarma singur in camera de mic si daca ai norocul sa-i ai vecini adio somn noaptea ca ei nu prea ii aud plingind noapteaCe vroiam sa-ti spun de fapt aici totul este confidential la scoala, nu se tine sedinta cu toti parintii, esti planificat pe data de .. ai intilnire cu invat., diriginte,nu se fac serbari cu premierea elevilor, nici nu stii care este premiantul clasei, dar la sfirsitul anului copilul iti vine acasa cu toate temele indosariate si practic ii pune pe copii sa-si atribuie note in functie de greselile avute, si iti dai seama de valoarea copilului inainte de discutia cu invatatoarea , copii se stiu intre ei care este cel mai bun , care stie sa citeasca, care participa la exercitiile de matematica.Timp de 2 saptamini dupa vacanta dirigintii, invatatorii au intilniri cu fiecare parinte in fata si iti da foaia cu toate calificativele ficei tale, in timpul anului nu ai nr de telef decit de la secretariatul scolii, daca are copilul probleme la scoala vei fi sunat de director, nu profesor,diriginte,invatator, facind o comparatie cum au decurs lucrurile la scoala cu fiul meu, IN ROMANIA, mie mi se pare buna ideea de cum functioneaza scolile pe aici, pupicii.

    Apreciază

    1. Ola !
      Nu știu ce să-ți spun, cred că noi, anumiți dascăli, am rămas atașați de elevii noștri ca în secolelul trecut. Adică ne doare dacă vedem că un elev, care ar putea să învețe, se pierde.
      Dar ce mă doare pe mine cel mai mult, nu este dezinteresul părinților, care de multe ori se zbat într-o sărăcie lucie, nu faptul că elevii înșiși nu-și doresc un viitor mai bun, ci atitudinea anumitor cadre didactice care în schimbul a mici nimicuri, găinării, preferă să cedeze tentației și să pună niște note care nici pe departe nu reflectă realitatea.
      În schimb, nici nu știi cât de încântată sunt să văd că unii colegi sunt corecți și cinstiți.
      Mă bucură comentariile tale pentru că astfel aflăm și noi cum este în Vest. Pupici.

      Apreciază

  4. ola. draga mea, il simpatizez pe @nigth,si mai mult ptr el citii articolul de doi lei al lui RM.Pe mine -m-a banat citeva luni ca am criticat pe cineva de sustine el acuma, si el chiar se crede super zeu, a ajuns sa se compare cu presedintele ROMANIEI, degeaba daca tot strigatul lui de reinvieere a blogului NASUL , se rezuma la E U, E PENIBIL, SI FAC PARIU CA BASE NU O SUSTINE PE E U LA PREZIDENT SAU PE PONTANELPLAGIATORMOUSSEL.Eu am mai scris presedinte va fi un barbat politician roman care nu prea a iesit la rampa dar lupta ptr tara,gasca lui nasul, nu vrea nimic ce sustine BASE.A si uitai sa scriu dupa ce m-a banat disperata incercam sa vad de ce nu mai pot sa intru pe blogul pina cind am distrus laptopul am ramas socat cum facea in fata mea si a fiului meu ,fis,fis,,.. si au disparut toate programele, a ramas doar cosul de gunoi, pina la urma l-am rezolvat dar fiul meu imi zicea mereu ca altceva , mamii nu mai stii decit NASUL TV, ASTA E MA BUCUR CA NU AM CUMPARAT ACTIUNI , AM FOST LA BANCA SI NU AM PUTUT SA TRIMIT DE AICI SI AM LUAT-O CA PE UN SEMN ,SI MAREEEEEEE DREPTATE AM AVUT.

    Apreciază

  5. Eu si fara liceu,facultate eram patron…..asa ca nu inteleg de ce trebuie sa ne chinuim asa.:)))
    Cu ce ne incalzeste faptul ca anii de scoala nu ii vom uita niciodata?Ma visez si acum la scoala.Dar visez ca ma asculta si nu stiu nimic,sau ca sunt chiulangiu ca sa nu iau nota proasta.Asta da trauma……imi pare rau ca nu se organizeaza intalniri.As vrea sa ma intalnesc cu fostii mei colegi chiulangii,cu care am petrecut foarte mult timp,cu care am baut pana am picat in iarba.

    Apreciază

    1. De multe ori mă întreb și eu, multora dintre ei într-adevăr nu le folosește cu nimic, doar socializează și atât, și totuși mai există tineri care au nevoie de aceste studii. Nu toți suntem în stare să devenim patroni. 😦

      Apreciază

Lasă un răspuns

