La o „aniversare”

Gradina de hartie

Peste câteva zile vom „aniversa” 23 de ani de la mineriada din iunie’90. După victimele din decembrie’89 au urmat şi cele din Iunie’90. Au intrat în „costuri” cum a şi declarat Ion Iliescu, capul sângeroaselor evenimente şi fondator al „democraţiei originale” secondat de ai săi. Inclusiv din justiţie. Ţara a acceptat. Tragicul eveniment interesează tot mai puţin. Deşi crimele sunt imprescriptibile, justiţia nu pare interesată de descoperirea oficială a crimelor de atunci, de faptele preşedintelui onorific al celui mai puternic partid din România. Nu-i de mirare de vreme ce instituţiile statului se află şi acum sub asediul beneficiarilor minciunilor instituţionalizate şi al hoţiei generalizate. Dezvăluirile despre fraude, instant neutralizate prin manipulările mafiei extinse din media, nu mai impresionează. Mai trist e faptul că noile generaţii nu par să-nţeleagă gravitatea ofensivei neîntrerupte asupra viitorului lor a acestor structuri malefice.

Câteva elemente de pe parcursul celor 23 de ani prezentate mai jos dovedesc…

Vezi articol original 365 de cuvinte mai mult

Publicat în Fără categorie

12 gânduri despre „La o „aniversare”

  1. 39-23=16…atâţia ani aveam. N-am să aniversez nimic important, decât că acum, de-aici, de unde sunt eu, eu sunt aşa(cum sunt!) şi-mi place! Celelalte nu sunt istoria mea, şi nici a ta. E a lor, şi nu se mai schimbă nimic, decât în fiecare, în faţa „MINE”riadelor cu sinele.

    Tu eşti bine? Că tăcerea ştiu eu că spune multe, dar a ta nu spune!

    Apreciază

    1. Bună ! Am multe de spus Oli în legătură cu ce se întâmplă, mineriadele, unele, le-am trăit și eu cu intensitate și nu puțin a fost să fiu atunci arestată de băieții tunși scurt, numai că nu mai am puterea fizică de a mă așeza în fața calculatorului. Să sperăm , în ceea ce mă privește, că lucrurile vor reveni pe făgașul normal cât mai repede. Îți mulțumesc pentru faptul că nu m-ai uitat.

      Apreciază

  2. Nici eu nu te-am uitat, sa stii! 🙂
    Ce spaima am mai trait si la mineriada! Ce porcarie sinistra!
    Atunci am décis sa plecam din Bucuresti!
    Din decembrie si pana in iunie zilnic s-a intampla ceva… Mineriada si cutremurul de atunci a pus capac! Si ne-am mutat…
    Nu e o aniversare ci o… comemorare, din nefericire!
    Sa iti fie bine!

    Apreciază

    1. Cita, îți mulțumesc și ție!
      Eu reușesc să mă gândesc la voi, abia, seara înainte de culcare când îmi propun să scriu câte ceva dar mereu apare câte ceva.
      Cât despre mineriadă, odată cu plecarea voastră, pentru că ați fost mulți, prea mulți, a murit parcă și spiritul nostru, al românilor, de a lupta pentru o cauză în mod dezinteresat. 😦

      Apreciază

      1. Am fost invinsi de sistem. 😦
        Cand am ajuns la Sibiu, la noul meu loc de munca, povestind despre Piata Universitatii, numai nu m-au batut! Tara era prea convinsa de minciuni…
        Cat despre lupta pt o cauza dreapta… cred ca am fost prea obisnuiti cu abandonul in fata puterii care te ingenuncheaza ca sa ramanem curajosi! Uite ce a devenit opinia publica! Cine vorbeste in numele poporului… e absolut patetic!
        Dar stii, cu toata durerea, eu cred ca lucrurile se intampla cand trebuie! Pentru mine este foarte clar ca nu eram pregatiti ca popor, nu eram vindecati – si nu suntem nici astazi – de asistenta statului! „Ne da putin dar ne da!”
        Brucan a fost oarecum delicat cu cei 20 de ani de „asteptare”… a democratiei caci el stia cel mai bine de ce evreii au fost plimbati de Dumnezeu 40 de ani in pustiu inainte de a intra in Tara Sfanta, unde nici chiar lui Moise nu i-a fost permis sa intre!
        Sa ai spor la multele tale treburi! 🙂

        Apreciază

  3. OLA DRAGA MEA , SA STII CA MA NUMAR PRINTRE CEI CARE LA VREMEA RESPECTIVA TINEAM CU MINERII IN FUNCTIE DE CE CE VEDEAM LA TELEV, plus ca il apreciam la acea vreme si pe M COZMA, cu ani in urma mi.am dat seama ca eram informata gresit, cea ce se intimpla la oara actuala cu mil de romini, ei credf si pun suflet pe minciunile aratate de telev. E u cred ca aceste telev au analize temeinice in modul cum se transmit astfel de evenimente, daca presa din romania nu isi schimba stilul de a acapara prin felurile de mesaje adevarate cit mai multi romani sintem pirduti,.Cred ca sintem singura tara din UE distrusa de televiziuni, sa ai un frumos sfirsit de sap`tamina si bafta la copii tai de la scala,pupici

    Apreciază

  4. În zilele noastre, astfel de gesturi sunt foarte rare. Nu putem decât să felicităm echipa din Arizona pentru șansa acordată lui Cory Hahn și pentru faptul că i-a îndeplinit acestuia visul de a fi draftat de o echipă din MLB. Bravo, Diamondbacks!

    Apreciază

Lasă un răspuns

