Dorința

Clasa aXII a I
Clasa aXII a I

Ca orice om am multe, foarte multe, dorințe dar acum, în prag de bacalaureat, îmi doresc fierbinte ca elevele mele, care se străduiesc să învețe, să promovezeze acest examen de maturitate. Chiar dacă drumul le-a fost greu și spinos alături de mine , să fie convinse că în toți acești doi ani, de când suntem împreună, nu mi-am dorit decât ca ele să reușească să recupereze tot ce credeau că este pierdut și , după mult chin, să te bată cineva mereu la cap cu învățatul nu este ușor, și să acumuleze cât le este necesar ca să poată să fie învingătoare.

Mult succes !

Urați-le și voi succes! roxana, Un blog de poveste | Oborul cu fantezii

11.Mariana 12. lili3d
1. alma nahe 2. vavaly
3. Scorpio 4. Gabriela
5. tibi 6. Vero
7. carmen pricop 8. cammely
9. alma nahe  10. psi
29 de gânduri despre „Dorința

    1. @VERO, eram tare curioasă să văd care dintre voi mă întreabă. Băieții nu s-au omorât defel cu învățatul.
      😦 Unuia dintre băieți îi era lene și să se ridice din bancă ca să meargă la tablă.
      „Of! Ce-aveți cu mine ?” mă întreba mirat de fiecare dată. Sper ca măcar să nu rămână repetenți unii dintre ei.

      Apreciază

  1. ola, felicitari ptr munca ta depusa si nervii tari care ii ai,si DUMNEZEU SA LE AJUTE LA TINERELE FRUMOASE CARE FREAMATA DE CURIOZITATEA VIITORULUI,MULTA BAFTAAAAAAAAAAAA

    Apreciază

  2. Esti mentorul si antrenorul unui grup de invingatoare si sunt sigura ca vor reusi examenul bacalaureatului. Dupa cum te stiu, nici nu pot fi altfel. 🙂 Dar e bine sa ai dorinte cat mai multe. Ele te vor duce departe si multe dintre aspiratiile tale vor fi implinite. E trist pentru ce care nu au vise si dorinte. Sunt ca o pasare fara zbor.

    Apreciază

  3. Pingback: Am bătut palma

Lasă un răspuns

