Mi-a fost profesor, mi-a influențat gândirea, îi doresc viață lungă !

Domnul    Anton Scornea mi-a fost profesor
Domnul Anton Scornea mi-a fost profesor

În clasa a IX a , examenul de admitere la liceu l-am dat la Liceul„ Dimitrie Cantemir” din București, l-am avut profesor la muzică pe domnul Anton Scornea.
A fost singurul profesor de muzică  care nu s-a lăsat păcălit de vocea mea nemuzicală și m-a obligat să fac parte din corul clasei. Un om minunat, simțeai că-și iubește profesia cu multă pasiune, ambițios până la îndărătnicie nu se lăsa înduplecat de mofturile noastre adolescentine.
A fost singurul an de școală când muzica nu mi s-a părut obiect de umplutură între materiile școlare.
La mulți ani, domnule profesor Anton Scornea!

Am aflat întâmplător  din  Astăzi e ziua ta, prof. Anton Scornea – Jurnalul National

4 gânduri despre „Mi-a fost profesor, mi-a influențat gândirea, îi doresc viață lungă !

      1. Pentru Profesorul nostru de muzica , singurul in viata , azi la implinirea venerabilei varste de 100 ani ii adresam : LA MULTI ANI SI SANATATE !
        Port un respect deosebit pentru El si de asemenea pentru toti profesorii Liceului Cantemir din perioada anilor 50 si 60 !
        Jean Dobrinoiu

        Apreciază

Lasă un răspuns

