Alfabetul fluturilor

Weblog de IT si nu numai

2+Kjell+Sandved+-The+Butterfly+Alphabet
Știați că toate literele din alfabetul latin și cifrele de la 0 la 9 se află pe aripile fluturilor? Ca să aflăm despre această minune a naturii, un fotograf pe nume Kjell Sandved a pierdut aproximativ 25 din viață și s-a plimbat prin peste 30 de țări bâjbâind după… fluturi. Americanul are o ciudată teorie în ceea ce privește coincidența matematicii în natură. El a făcut o descoperire cu adevărat uimitoare și anume aceea că fluturii poartă pe aripi literele alfabetului, dar și numere de la 0 la 9.

Pentru ca uimirea să fie și mai mare un poem blând însoțește zborul de la A la Z a acestor gingașe viețuitoare:
“Pe aripile înălțate spre cer
Apare un alfabet de fluturi
Și iată, fiecare fluture duce în secret
O literă ascunsă în aripile sale”.

(“On wings aloft across the skies
An alphabet of butterflies.
Each butterfly in secret brings
A…

Vezi articol original 418 cuvinte mai mult

Publicat în Fără categorie

3 gânduri despre „Alfabetul fluturilor

  1. Eu 4 ani am studiat libelulele.Am inceput de la 6 ani pana la 10 ani….La inceput le omoram cu lopatica.Nu stiam cum sa le prind.Erau prea agere.Le omoram asa.Erau foarte sensibile,mureau imediat,chiar daca ai fi zis ca nu sunt lovituri mortale.Mi-am dat seama ca nu e bine.
    Dupa un timp le luam de coada.Dar era foarte greu si trebuia rabdare multa.Stateam si cinci minute ca sa prind o libelula.Dar aveam acoperire,eram copil.Cand le luam de coada,ele se intorceau si ma muscau.Dar erau prinse.Dupa cateva minute de studiu,le dadeam drumul.
    Daca as sta dupa ele asa,lumea ar zice ca sunt nebun.
    Dupa mine cel mai greu se prinde libelula.E greu sa o prinzi fara sa o ranesti.Am reusit lucrul asta dupa un timp. 😆
    Acum nici nu imi mai pasa.Sunt cele mai destepte insecte.Am prins o data o libelula in timp ce manca un gandac mare,de apa.Gandacul se zbatea,dar nu mai avea scapare.Ele sunt carnivore si uneori se mananca intre ele.Am pus o bucatica de carne de pui….mica de tot.A si inhatat-o libelula…a luat-o in zbor.

    Apreciază

Lasă un răspuns

