Misiune și Viziune la Liceul Tehnologic Agromontan „Romeo Constantinescu ”

După cum era de așteptat directorul școlii trebuia să obțină rămânerea  în școală, cu orice preț,  a elevilor exmatriculați. Pe părinții elevilor îi înțeleg, cine nu s-ar lupta să-și salveze copilul dintr-o astfel de situație, dar îmi rămâne totuși neînțeleasă purtarea managerului. Vrea să dea un semnal că se poate chiuli de la școală și nu se vor lua niciodată măsuri?

1[1]

Prima manipulare.
„Vă rog să mă scuzați, pentru faptul că am această ținută sport, dar vin din spital! ”
Dacă era grav bolnav și nicio datorie față de părinți rămânea internat , gândesc și eu pentru că încă mai am acest drept, erau atâtea persoane mature și care puteau să hotărască singure.
Din spital însă nu se putea manipula cum își dorea.
Prima măsură a fost aceea de a nu-mi permite să le înmânez celor 13 membrii ai consiliului materialul scris de mine.
Din acest motiv , mă văd nevoită să-l public pe blogul meu.

„NOTE SCRISE
Pentru ședința Consiliului de Administrație
al Liceului Tehnologic Agromontan „Romeo Constantinescu”
din data de 29.04.2013
Am căutat pe adresa :
Liceul Tehnologic AgromontanRomeo Constantinescu” – Acasa
, înainte de a mă apuca să scriu aceste note, și am descoperit următoarele:
„Misiunea şcolii
Misiunea noastră are în vedere realizarea unui proces de predare-învăţare de înaltă calitate,……., în concordanţă cu noile cerinţe ale integrării învăţământului preuniversitar românesc în Spaţiul European.
O şcoală centrată pe promovarea valorilor şi principiilor democratice….
Crearea unei şcoli capabile să promoveze competenţele de bază: a învăţa pentru a şti, pentru a face,…
Trebuie să recunosc faptul că mie una mi-a plăcut ce- am citit dar nu pot să nu mă întreb , retoric, dacă nu cumva noile cerinţe ale integrării învăţământului preuniversitar românesc în Spaţiul European promovează minciuna elevilor , chiulul elevilor de la ore în mod sistematic și promovarea lor fără să învețe „ pentru a şti ”.

blugi-rupti-2013-230x315[1] Reprezentanta elevei în discuție a venit îmbrăcată la ședință astfel. Vă dați seama care este atitudinea familiei față de o instituție de învățământ ?

„Viziunea şcolii
Progres pentru toţi elevii, şanse egale pentru toată lumea, dezvoltarea unui învăţământ de calitate pentru o societate a cunoaşterii. ”

Mă întreb dacă vor beneficia, toți cei trei elevi, de tratamente egale atâta timp cât consider
că eleva B L, declarată repetentă ,cu o medie egală, în toamna anului 2012 în urma examenului de corigență , nu a avut şanse egale cu eleva IA , colega sa de clasă și care a promovat grație domnului director.”

Un lucru meritoriu pe care vreau să-l semnalez. Părinții celor doi băieți nu au mințit ca să-și salveze odraslele. Încă mai există bun simț!

2 gânduri despre „Misiune și Viziune la Liceul Tehnologic Agromontan „Romeo Constantinescu ”

  1. neata,
    daca am avea mai multi profesori ca dJ si mai multi parinti ca parintii celor 2 baieti, ar mai exista o sansa…dar asa????

    felicitari inca o data!
    succes in continuare si putere!

    Apreciază

Lasă un răspuns

