Colegiul National „Fratii Buzesti” din Craiova, o școală unde nu se chiulea fără consecințe !

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Am învățat în școli bune și sunt mândră de asta. Pe vremea mea Colegiul Național „Frații Buzești ” era în competiție cu Liceul „Nicolae Bălcescu ”.

Aveam profesori serioși și ei mi-au fost model în viață.
Am găsit astăzi următoarele:
Liceul teoretic „Dante Alighieri” si Scoala gimnaziala nr. 195 din sectorul trei din Bucuresti, precum si Colegiul National „Fratii Buzesti” din Craiova sunt cele mai cautate scoli din tara, a anuntat ministrul Educatiei, Remus Pricopie. In cadrul unei videoconferinte cu reprezentantii inspectoratelor scolare din teritoriu, ministrul a declarat ca 99,5% dintre cererile de inscriere in clasa pregatitoare au fost solutionate in aceasta prima etapa.”
Restul găsiți :

Marti, 30 Aprilie 2013

Top 50 cele mai cautate scoli din tara in functie de concurenta la inscrierea in clasa pregatitoare

 

13 gânduri despre „Colegiul National „Fratii Buzesti” din Craiova, o școală unde nu se chiulea fără consecințe !

  1. Ehei… când yic Fraţii Buzeşti mă înfior şi acum după zeci de ani. Nu am apucat să studiez în această instituţie din cauza unei directoare comuniste care a considerat planul la deşeuri comuniste mai presus de viitorul elevilor din şcoala ei. Am reuşit să-mi iau documentele prea târziu, la o zi după ce se terminaseră înscrierile pentru treaptă. Viaţa m-a purtat apoi pe alte meleaguri, pe alte drumul, la alt liceu ce mi+a fost drag. Totuşi, inima mea a rămas acolo unde nu a putut studia, la Fraţii Buzeşti. Am lacrimi de fericire în ochi de cate ori văd că cineva laudă liceul sufletului meu. Felicitări corpului profesoral şi tuturor celor care păşind pragul acestei şcoli au ţinut sus ştafeta atâţia ani!

    Apreciază

    1. Lucia, eu eram arondată la acel liceu și din clasele primare am frecventat această școală. Examenul de admitere, al meu, a fost la Liceul„ Dimitrie Cantemir ”din București. Din păcate, am revenit după un an în Craiova. Pe fiul meu cel mare nu mi l-au primit și mă trimiteau la școala 18. Tu știi bine ce însemna. L-am înscris la Liceul de Artă și Muzică, era la 5 minute de casă , la secția pian. Nu i-a plăcut și azi este inginer programator.

      Apreciază

      1. Da, ştiu foarte bine ce înseamnă… Tot e bine că băiatul şi-a îndeplinit visul. De cele mai multe ori visurile lor nu coincid cu ale noastre, deşi totdeauna le vrem binele. Eu fac ceva ce-mi place (sau mai bine zis îmi plăcea înainte de modificările legislative ce apar ca ciupercile după ploaie acum, când ăştia habar nu au cum să conducă o ţară). Mi-aş fi dorit cu totul altceva de la viaţă. Sper ca măcar copiii mei să ajungă şă-şi împlinească visele.

        Apreciază

  2. Pe vremea mea se facea scoala…nu ca acum. 😆
    Si intrarea la facultate se facea cu examen.
    Am intrat la informatica?Am intrat,poate ca mai sus era contabilitatea.Dar nu mi-a placut.Totusi nu am scapat de contabilitate.Asta a fost unul din domeniile mele de studiu la facultate.
    In liceu apa avea gust de combinat chmic…asa ca nu prea beam apa.Luam bautura din magazinele din zona.
    Un prost a uitat un diplomat in tramvai.In diplomat erau actele firmei si o sticla de whisky.Noi am luat sticla si am baut-o.Am lipsit si de la ora.Am petrecut.Ce ne-am mai distrat in liceu.

    Apreciază

  3. Cele mai bune scoli sunt alea unde sunt profesori buni, dar nu chiar buni. Nu prea cunosc eu liceele prea bine, am facut liceul la un liceu foarte slab dar am mers la scoala din dorinta fara de propria persoana.

    Apreciază

Lasă un răspuns

