Cancerul învățământului românesc a ajuns în metastază !

Pentru că nu vreau politizarea acestui subiect care pe mine mă doare aproape fizic, n-am să mă refer la faptul că în prezent ne conduce un prim ministru nu doar suspectat de plagiat ci și dovedit că a copiat 80 pagini la teza sa de doctorat.
Stând eu și reflectând mai mult mi-am dat seama, niciodată nu este prea târziu, că , poate , cu toate că era matur, românii din popor spun major și vaccinat, cel care l-a îndemnat , adică autorul moral al infracțiunii , să apeleze la cineva care să-i scrie teza de doctorat a fost chiar îndrumătorul său de lucrare, domnul premier , pe atunci, Adrian Năstase. Tot acesta era cel care-l adusese alături de el și ni-l prezentase nouă, națiunii române , ca pe un mic Titulescu.

3540-Plagiat[1]

Dar , cum deja am afirmat mai sus, nu vreau să politizez acest subiect pentru că nu doar clasa politică este de vină de acest flagel care a cuprins toate toate straturile învățământului românesc ci și noi, toți cei care ne plângem de corupție dar care continuăm să o propagăm zi de zi prin faptele noastre , societatea civilă .
Vi se pare normal ca lucrarea care încununează munca asiduă a unui elev de liceu, la liceele tehnologice se finalizează cu un proiect, lucrarea de licență, lucrarea de master sau cea de doctorat să fie scrisă chiar  de profesorul care urmează să o noteze ?
Să nu se înțeleagă cum că aș fi de acord ca aceasta să fie cumpărată, metodele sunt diverse, dar ca să-l plătești , mituiești,  pe profesorul care urmează să- ți  noteze lucrarea, mai apoi, mie personal îmi pare culmea corupției.

Și asta se întâmplă în România !

4 gânduri despre „Cancerul învățământului românesc a ajuns în metastază !

  1. Seara bună, Carmen 🙂 Sunt doi factori distructivi ai unui sistem care -atunci când converg fac prăpăd-: „capul împuţit” al peştelui şi „măruntaiele” carora le place asta. Adică „rezistenţa din interior”, cum spune Diana &Dan, care, în învăţământ. parcă e mai mare ca-n alte sisteme. .

    Apreciază

Lasă un răspuns

