Ați văzut un șarpe Boa ?

Ați văzut un șarpe Boa? Dar unul după ce a înghițit o căprioară ? Nu?!   Nici eu.
Pot însă să vă povestesc  cum mă simt eu acum precum un șarpe Boa.
O să vă întrebați, ce i-a venit femeii ăsteia de a desfășura ca un covor în fața noastră secretul ei la fel de binecunoscut de voi precum cel al  lui Polichinelle ? Chiar nu bănuiți ?

Sarpele-boa-constrictor[1]
După toate așteptările legate de măsura în care ne facem noi bugetarii meseria s-ar cădea să tragem linia, să adunăm toate cele bune dar și cele rele, și să spunem un mare adevăr bine ascuns, acela că nu ne face plăcere , multora dintre români , să muncim.
Ne hrănim mereu cu minciunile că suntem

„ un popor de oameni harnici , cinstiți și primitori ” , povești de pe vremea dacilor , necesare spiritului nostru de războinici , zicem noi, o datorie față trecutul zbuciumat al facerii statului roman.

1288788911_49710387_boaconstrictor2_27448200[1]

După ce petreci amar de ani văzând că esența vieții , părerile fiind diverse și divergente, rămâne un secret greu de aflat , simți cum mirajul inițial s-a dus.
De când am împlinit jumătate de secol de trai pe Pământ , m-am hotărât să renunț la buna mea creștere, cea pe care mi-am impus-o ani de zile, și să trimit la origini pe câte unul sau altul, adică pe mincinoși, pe mitocani, pe javre sau jigodii, pe leneși, pe hoți , infractorii dovediți sau nu pe care-I văd zilnic la televizor , de cele mai multe ori , dar nu sunt scutită de ei nici în viața cotidiană.

2i737r8[1]

Nu vă speriați, în general, n-o fac în public, expedierea   la mă-sa,  și mai ales cu glas tare și de aceea nu simt o calmare substanțială.
Și atunci , că doar o viață am , mi-am cumpărat astăzi un macrou afumat și l-am mâncat, cu mare poftă și năduf , cu usturoi.
Acum mă simt liniștită , cred că avea enorm de multe calorii macroul , ca un adevărat șarpe Boa .

alma nahe, dor,Cristian, tibi, scorpio, carmen pricop, La Fee, roxana, Max, Calin, lili3d, Vero și dragă  psi iertați un șarpe Boa, cel mai mare sarpe din lume, că a sosit târziu la întânire!

23 de gânduri despre „Ați văzut un șarpe Boa ?

  1. Si politicienii nostri saracii,mananca usturoi,insa ei nu recunosc ca le pute gura.Asta n-ar fi o mare problema…lor le put mainile a bani murdari,mereu si nu se spala,din convingeri „voodoo”,spunandu-si ca daca se spala el,se vor spala si ceilalti si atunci vraja ce pluteste in birourile lor de la Parlament,Guvern si alte institutii,s-ar risipi…Spălarea banilor este un proces complicat care parcurge mai multe etape şi implică mai multe persoane şi instituţii.Ei se „spala” pe maini in fata noastra,cu povesti,pe care le-am auzit de cand ma stiu .De atunci au trecut 30 de ani de minciuni,30 de ani de sperante si tot atatia de dezamagiri.M-am saturat de acesti impostori si grajdari ai tarii mele.Nu-i pot recunoaste, ca fiind, cei care ne conduc destinele si totusi,asta este cruda realitate.Sarpele boa este la putere si inghite totul in Romania,fara sa regurgiteze in public,o fac in propriile case,ascunsi de ochii nostri,facandu-si socotelile cu extrasele de conturi pe masa,alaturi de cei dragi lor.Sa vedeti ce cadouri se vor face,incepand de maine cu cei catolici,maharii conationali de alte etnii si terminand cu ortodocsii,cei care predomina si bantuie tara in lung si-n lat…stiu ei de ce.Cadourile sunt facute frecvent,insa cele legate de sarbatori,isi au alta semnificatie.Ei sunt foarte nationalisti(sau ultra) si isi respecta traditiile romanesti,ca niste hoti la drumu`mare.
    Multumesc pentru gazduirea acestor randuri si scuze d-voastra.Paste Fericit celor de religie catolica si nu numai.
    Costi Pop.

    Apreciază

  2. Erata…!!Se va citi fraza neterminata,din graba…
    Ei se “spala” pe maini in fata noastra,cu povesti,pe care le-am auzit de cand ma stiu adolescent(la 20 ani).
    N-ar fi rau totusi sa am 30 de ani,as muta muntii care au stat in fata mea si a familiei mele,purtandu-ne mereu umbra.As degaja drumul de stanci si soarele ar inunda „strada” mea.E cam tarziu acum,bezna romaneasca fiind adancita de oamenii fara minte,care-s atat de multi,incat simt ca ne sufoca.

    Apreciază

  3. Pingback: Etc | Alma Nahe
      1. Eu il fierb.Se pregateste cu ceapa, fiindca ea ii asigura dulceata si il face digest. Sau asa stiu de la mama. Da, e o salata de macrou cu ceapa. Si macroul si ceapa se fierb la un loc, la foc mic.

        Apreciază

Lasă un răspuns

