Cine încurajează elevii de liceu să chiulească ?

Cred că, la fel ca în versurile cântecului „Că nu e om să nu fi scris o poezie măcar odată, doar o dată, în viața lui ”, nu există individ normal care să nu fi chiulit măcar odată în timpul școlarizării sale. Sărmanul n-ar avea cu ce să se laude, la bătrânețe, în fața propriilor săi nepoți dornici să se amuze pe seama aventurilor familiei.
Aceste chiuluri ocazionale le găsesc până la un punct , fără să le încurajez în niciun fel, firești.

5[1]
Dar ce mai pot spune atunci  când văd că s-a dezvoltat o adevărată industrie, mulți îmbogățindu-se de pe urma faptului că-i acoperă, pe seama chiulului lor?
Sunt elevi pe care de luni de zile nu i-am văzut pe la școală și , cu toate astea, o să absolve anul de studii fără nicio greutate.
Știați, oameni naivi, că statul român, în bunătatea sa, le acordă liceenilor dreptul să lipsească 40 de ore pe an ?

imagesCA0MNZMD
Că unii lipsesc 100 de ore sau 200 de ore și cu toate astea sunt promovați ?
După aceea, să vă întrebați de ce românii au peste hotare o imagine atât de proastă. Vă spun eu,învățământul românesc , tolerant cum este, nu-i pregătește pe tinerii noștri ca să devină cetățeni onești și muncitori harnici ci niște chiulangii și hoți.

10 gânduri despre „Cine încurajează elevii de liceu să chiulească ?

  1. ola ,draga mea ,cind imi amintesc ca pe vremea noastra elevele luau pastile sa moara ca au ramas corijente la nu stiu ce materie.Eu am terminat fostul nr 1 din CV si ca o facatura si fiul meu a terminat acelasi liceu, si a avut profesor si director pe MARELE PROFESOR PIRVULESCU,CARE A IMBATRINIT SI ISI ADUCE AMINTE DE TOTI FOSTII LUI ELEVI DE LICEU, Crede-ma că am lacrimi in ochi, eu nu am facut ore CU PIRVULESCU dar a facut sora mea. Si cum a evoluat invatamintul dupa generatia noastra fiul meu a prins in functie de note un alt liceu de informatica si vroiam unu mai bun cum a fost pe vremuri ELECTROTEHNIC NR 1. Si dupa zeci de ani cine crezi ca era director la liceul meu MARELE PIRVULESCU PROFESOR DE ELECTRONICA,sora mea s-a dus la el si i-a explicat situatia ca are un nepot si vrea sa faca acelasi liceu ca mama si matusa lui,ce crezi ca i-a raspuns fostul profesor ? da GEAM……………………..ro ,il primesc pe nepotul tau dar cu o conditie vreau sa-i vad notele de la liceul lui,bine le-a vazut si fiul meu a terminat cu bine acest liceu, dar ce vreau sa-ti spun nu conteaza citi dintre noi poate am fost membrii de pcr, dar am stiut sa facem diferenta intre bine si rau ca asa ne-au invatat profesorii nostrii de liceu,bine ca si scoala de generala am avut la tara super profesori mai ales de romana,de matematica,eram copii cu frica si rusine de profesori,pupici ca sint rupta de oboseala nici nu stiu ce ma doare ,dar am cozonacii la crescut,si mincarea ESTE GATA,ASTEPT SA-MI VINA NORA DE LA MUNCA DISEARA SA-I FAC SURPRIZA PUPICI,,ai intrat pe bucataresele vesele sa vezi ce cozonac bun fac acum il am in tavă.

    Apreciază

    1. Bună! Am intrat aseară pe bucătărese vesele și era să mor de poftă.
      Cât despre profesorii de pe vremea noastră, ehe, erau altfel. Dar stai liniștită, profesorii care au 70 ani și predau în continuare crezi că sunt un exemplu de seriozitate ?

      Apreciază

  2. ola,am vazut ca ai postat pe facebok,sa stii ca sint foarte usor de facut cozonacii,si f.buni,cea mai simpla reteta de cozonac ce am citit-o vre-o data.Draga mea daca stai sa-ti analizezi vecinii,prietenii,rudele ai sa descoperi cu stupoare ca cei care o duc bine acum au dus-o bine si pe vremuri,ai sa le descori multe cai impreuna cu comunistii eu asa am facut si am ramas stupefiata.Au mincat cacat incepind de ultimele jeguri din circiumi pina la oameni de valoare pe care asa ii credeam noi,nu cred ca tara noastra isi va reveni vre-o data ,in primul rind din cauza cetatenilor.

    Apreciază

  3. Cei ce provin din familii dezorganizate foarte rar se realizeaza…..foarte rar se educa.Pe aia ii vedem pe strazi cersind,furand…..unii chiar sunt irecuperabili.Foarte multi sunt irecuperabili.
    Credeam si eu ca nu am cum sa pirnd matematica.Am facut pregatire la matematica.Era cea mai exigenta profesoara de matematica.A scos si dansa culegeri de matematica…..ajunsesem sa imi placa modul de predare.In clasa nu il intelegeam.Dar alta era la dansa acasa.Imi explica,imi arata.Si am prins.Din nota 3 m-am facut de aproape 8.Dar daca nu vrei,nu faci nimic.Ramai doar pe strazi….vagabond.

    Apreciază

    1. Sunt situații și situații. Mi-e milă de copiii amărâți care provin din familii dezorganizate dar în cazul de față este vorba de niște adolescenți majori care știu că în România totul se cumpără și se vinde.Părinții lor vor mitui și vor scăpa și de data aceasta. Oamenii se mânjesc pe nimic.

      Apreciază

  4. esti tu dezorganizata la creier, te crezi mare profesoara dar iti ignori copilul si il lasi pe strazi sa cerseasca de mancare…..unde este doamna? unde sunt sentimentele materne? daca pentru propriul copil nu iti faci griji, ce sa mai zic de elevi, pe care ii critici cu atata rautate………asta este s-au schimbat vremurile nu mai suntem pe vremea comunismului unde dicta unul singur si te supuneai, acum este democratie nici elevul nu invata, nici profesorului nu ii mai este aminte sa predea, acestea sunt vremurile de acum, daca duci dorul celor din 70-80 nu ai decat sa te duci dupa Ceausescu, acolo iti este locul

    Apreciază

    1. „ nici profesorului nu îi este aminte să predea ” ! După cum vezi am citat și m-am mirat că-mi dai dreptate că „ nici profesorului nu îi este aminte să predea ” dar oare este normal ca profesorul să nu-și facă datoria pentru care este plătit ? Să înțeleg că ești una dintre aceștia , dintre profesoarele care chiulesc și au grijă ca să fie alături de proprii copii neglijându-i în schimb pe cei de pe urma cărora mânâncă o pâine dulce ? Halal democrație !

      Apreciază

Lasă un răspuns

