De ce nimeni nu aude ? De ce nimeni nu vede ? De ce nimeni nu cercetează ?

Dictatura justitiei

Am postat în dreapta,  plângera mea penală înaintată împotriva  domnei prim procuror Glican Ana Maria,  pe care o invinovăţesc de săvârşirea unui fals intelectual.

Am descoperit astă seară o adresă http://anticorupţie.hotnews.ro/anchete_sesizări unde am scris următoarele:

,, 

Fals intelectual săvârşit  de cea care trebuia să ancheteze un fals intelectual, adică de un procuror

 

    În anul  2009 am făcut plângere penală împotriva unui inspector general şcolar pentru fals intelectual. Aveam mult mai multe abuzuri de reproşat acestuia dar, cum este greu să găseşti persoane care să aibă curajul de a depune mărturie în instanţă, m-am mărginit doar la plângeri ce pot fi demonstrate pe baza unor înscrisuri oficiale.

    Pentru că mi-era teamă că se va încerca muşamalizarea acestor plângeri, în timpul grevei magistraţilor am făcut o plângere penală împotriva Parchetului de pe lângă Judecătoria Vălenii de Munte. Am ajuns la proces, iar în dosarul 7/42/2010 am descoprit, cu stupoare…

Vezi articol original 574 de cuvinte mai mult

Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

