O mână intinsă spre tine

Știți că de obicei nu dau numele adevărate ci doar cele fictive dar astăzi voi face o excepție.
Nu am avut curajul să vă spun cât de profund cred eu în minuni, doar vă așteptați la mine ca să fiu mereu circumspectă și să vreau fapte concrete, dar astăzi sunt un pic altfel și las jos garda.

camino-o-calatorie-a-spiritului_1_produs[1]
O elevă , de fapt două, la care țineam în mod deosebit nu promovase examenul de capacitate și din acest motiv în luna iulie nu fuseseră repartizate la nicio școală. Cum le iubeam și le doream tot binele din lume toată vara, zi de zi, am făcut meditații cu ele fără a le lua vreun leu. Fetele au dat în august din nou examen și pentru că de data aceasta fiind speriate de eșecul suferit învățaseră cu sârg au prins fiecare dintre ele un loc la liceu. Una dintre ele este astăzi ingineră, directoare la o firmă străină dar și de câteva săptămâni absolventa unui masterat, iar cealălaltă este mamă. Între timp, sosise toamna și eu eram obosită din cale- afară.

jasmuheen[1]
Nu are rost să vă mai ascund faptul că sunt atrasă de esoteric și cum citeam, pe atunci , multe cărți de acest gen îmi căzuseră în mână și de la editura

Rămăsesem impresionată de o carte a lui Jasmuheen, cea în care descrie procedeul hranei cu prană.
Pe ultima sută de metrii m-am înscris la un seminar de-al ei, de 4 zile, din luna noiembrie a anului 2004 ce se ținea la București.
Am mers în prima seară, despre ieșirea asta, la un astfel de curs, nu știau decât membrii familiei și prietenii mei cei mai apropiați pentru că știam la ce reacții puteam să mă aștept de la ei, și am rămas mirată câtă lume bună am văzut. Erau artiști de tot felul, scriitori, ingineri, doctori,…, jurnaliști și boemi.

demisie-in-ziua-motiunii-deputatul-catalin-croitoru-trece-de-la-pdl-la-psd[1]
Cel mai mult m-a frapat să-l văd pe viu, pe nimeni altul, decât pe liderul de sindicat al F.E.N.-ului. Da, era acolo domnul Cătălin Croitoru și se găsea chiar în spatele meu. Șocată fiind, trebuie să recunosc că-I consideram cam încuiați pe toți liderii politici sau de o altă natură, nu mă puteam abține să nu întorc capul și să-l privesc o clipă. Soția sa, o femeie minunată de altfel, făcea comentarii nebinevoitoare la adresa mea fiind deranjată de privirile mele care ei I se păreau prea insistente. Bănuiesc că și ei își doriseră cu ardoare să rămână anonimi într-o astfel de împrejurare.
N-am să vă povestesc toate amănuntele acelei întâlniri. Cert este faptul că Simina și Cătălin Croitoru (  CATALIN CROITORU – Non nobis Domine, non nobis, sed Nomini ) mi-au întins o mână caldă și niciodată n-am putut să le mulțumesc îndeajuns pentru ce-au făcut pentru mine.
Întrebându-l într-o doară, ce puteam să discut la început, despre necesitatea unui master în management educațional pentru a deține în continuare funcția de director de școală, mi-a indicat un master de care sunt mândră pentru că am avut niște profesori deosebiți , la SNSPA, dar și mi-au permis ca timp de doi ani să locuiesc gratuit, în zilele de curs, la sediul central al sindicatului FEN.
Aș încheia afirmând cu convingere, mi-aș dori să mă credeți, că orice mână intinsă către tine este de fapt o mană întinsă mie însămi.

Până mai târziu nu ne vedem dragă psi, povestea asta chiar merita să v-o spun, și dragii mei:Scorpio, dor,Griska, vavaly, Gara pentru doi, carmen pricop,roxanaTiberiu Orasanu , La Fee, almanahe, Max

14 gânduri despre „O mână intinsă spre tine

  1. mulțumesc, carmen, pentru că ne-ai dăruit și nouă povestea ta. așa și este: când întindem mâna, spre noi o întindem, căci binele se întoarce la cel care îl face, om bun ce ești!
    pot să te îmbrățișez așa virtual?

    Apreciază

Lasă un răspuns

