Publicat în Fără categorie

3 gânduri despre „

  1. ,eu ptr NASUL am renuntat la cablu,aveam aparatul din tara si s-a defectat dupa 2 ani.am renuntat la el desi nu mi se pare normal sa le restitui aparatul cind nu -l mai folosesti,cred ca are contractul unicat in lume.A adus aici am luat alt aparat plateam 10 euro pe luna fix la o data anume stabilita de ei si la o anume banca,nu aveai timp sau pur si simplu uitai data respectiva si plataeai in alta zi a doua zi aveai cablu taiat,am sunat si le.am explicat cum sta treaba si i-am rugat sa bage pe NASUL,nu au vrut,am renuntat si acuma imi prind ce telv vreau eu pe net,si o sa le platesc restanta o luna cind or baga si ei pe NASUL.Sint si prosti si ingimfati noi diaspora i-am scos in UE noi ii scoatem,si ca niste fraieri cind am avut magazin deschis cu produse rominesti aici in BARCELONA,am refuz toate firmele de telefonie mobila de aici ptr faptul sa-i vind DIGI MOBILE ale lui.Foto a mea de la facebok este foto de la firma de la magazinul de aici vroiam sa fie reprezentata ROMANIA cu adevarat,pupici

    Apreciază

Lasă un răspuns

