Mărturisire

Câte promisiuni v-am făcut vouă că n-am să vă mai plictisesc cu tot ce îmi apasă zilnic inima , pe care, Doamne, apoi n-am fost în stare să le țin , nici măcar nu mai știu.

Desertul-Sahara[1]
Și cum aș putea să o fac , să nu vă mai descriu despre neplăcerile mele legate de școală, dacă am ca obiectiv principal
desțelenirea minții elevilor mei ?
Mă îngrozesc de fiecare dată, adică totdeauna, atunci când descopăr că mulțimea cunoștințelor lor , cele legate de școală , reprezintă un uriaș deșert.

poza[1]
Consider ca fiind un mare păcat să fii plătit pentru a zdruncina indiferența față de cunoaștere a oricărui copil sau tânăr adolescent și totuși, în deplină cunoștiință de cauză, să treci nepăsător mai departe considerând ca un mare triumf faptul că a trecut timpul și ți-ai luat banii .
O să spuneți că exagerez și că ar trebui să fac ca mai toți, să uit că am sufletul arcuit de probleme, adică să evadez din cotidianul gri navigând pe apele imaginației cu o corabie zburătoare.

WWW.toxel.ro este unul dintre sit-urile cu imagini minunate
WWW.toxel.ro este unul dintre sit-urile cu imagini minunate

Promit , sper ca de data aceasta să mă țin de cuvânt, că după ce voi ajunge pensionară să am tot timpul din lume pentru a vă face zilnic câte una sau mai multe vizite, să vă dau mii de like-uri și să vă spun doar povești cu zâne bune și Feți-Frumoși.
Până atunci vă rog să mă acceptați astfel, cum mi-e felul meu, pentru că oricum eu sunt cea care vă duc dorul toată săptămâna atunci când nu ne vedem.

La mulți ani !

Deocamdată ne găsiți în tabel la doamna psi, cea care ne găzduiește mereu.

Și-au mai mărturisit gândurile :  almanahe, tibi, Mariana, Some words, lili3d, dor, roxana, mitzaa, timp ratacit,Mariana Carmen Pricop Dia na La Fee, Some words lili3d dor roxana tibidoi

28 de gânduri despre „Mărturisire

  1. Nu e ceva plictisitor. Subiectul este nu numai actual, dar este si una din problemele societatii actuale (nu numai romanesti).
    Cred ca este vorba despre sistemul de valori, sistem educat si schimbat de mass media. Daca esti bun la invatatura nu esti la fel de apreciat ca atunci cand esti „bun” la… cercei in buric, de exemplu. Dimpotriva, daca esti bun la invatatura risti sa fii catalogat exact ca-n filmele americane – neerd (tocilar).
    In plus, la locul de munca se cauta oameni incompetenti, caci acestia nu sunt periculosi pentru cel ce-l propune. Asta e ceva specific marilor companii internationale, unde este mult mai importanta disciplina (a se intelege slugarnicia) decat capacitatea.

    Apreciază

  2. nu cred că dacă ai privi cu nepăsare acest deşert din minţile fragede, te-aş privi cu drag. dimpotrivă. ţi-am mai spus şi o să repet: mie îmi placi aşa cum eşti, exact aşa. a fii tu însuţi, chiar şi în spatele blogului, în nevăzut, nu e puţin lucru. şi sunt sigură că nici când vei fi pensionară nu ne vei plictisi cu like-uri şi poveşti cu zâne. harul tău de a povesti e în alt registru… 😉

    Apreciază

    1. Tibi, nu m-am alintat, 😦 nu mă certa ! Chiar aș fi vrut să mă pot deconecta de problemele zilnice dar n-am reușit defel. Și durerea aia nesuferită de ureche care nu mă lăsa 😦 😦 Cât privește iubirea, dacă nu mi-ați fi dragi ne-am întâlni noi săptămânal cu tot ce -mi stă la propriu pe cap ? 😛

      Apreciază

Lasă un răspuns

