Pe lângă cine-ai trecut astăzi… nepăsător și rece ?

Panthera tigris tigrisIndian tigers in the water, facing each other
O prietenă, mai curioasă din fire, ne tot pune întrebări încuietoare.
Ele nu sunt directe, ca urmare nu pot fi considerate indiscrete , ci doar așa niște aluzii subtile.

poze-animale[1]
Fiecare le tratează cum consideră,unii pică în plasă și povestesc tot,de la minciuni mărunte până la adultere și chiar crime ce-ar fi putut fi considerate , de bună seamă, perfecte dar, sunt și alții care, mult mai atenți la ce destăinuiri fac, ne povestesc câte-n lună și câte-n stele.

07_800[1]
Până și blogul s-a arătat refractar în această dimineață de luni. Cred că și el consideră că-l tratez cu indiferență și detașare și a vrut cu dinadinsul să-mi arate că așa ceva nu-mi admite.

Doar un leu dacă -aș fi poate, poate, aș avea mai multă trecere dar cum sunt un biet rac …nici măcar un iepuraș.

Până și tabelul de la  psi, care poveștește atât de frumos despre voiajul ei la turci ( vă așteptați să văd pe lângă cine trec când n-am observat că de fapt articolul este despre greci ? 😆  ) cu imagini colorate,  este azi atât de luuuung !motanul Pandalie ne vorbește despre un pact, știți voi , ca acela dintre Ponta și Băselu, dordefemeie, ca de obicei are obiective mari, trece pe lângă soare,Contesa La Fee trece pe lângă un vis neîndeplinit,cel puțin astfel am înțeles eu, Diana și Dan sunt filosofi, din cei care nu-s cu capul în nori, Cita ne spune povestea tristă a Rozei,  tibi, are un artcol grijului, el nu trece nepăsător pe lângă noi, Scorpio s-a împiedicat și a văzut chiar lângă ea … iubirea, lili3d a întânit oameni ce aveau nevoie de ea, tănăra  vavaly vede frumosul chiar și acolo unde nu-i,

Cum toată noaptea am visat tot felul de năzdrăvănii, titlul m-a incitat într-atât încât m-am speriat și-am adormit gândindu-mă despre ce teme majore , la care nimeni nu s-ar gândi nicicând, să aduc vorba m-am trezit înfricoșată de dezastrul pe care o să-l produc blogului meu personal. Niciun like.

14 gânduri despre „Pe lângă cine-ai trecut astăzi… nepăsător și rece ?

  1. Si eu sunt leu dar imi sunt simpatici racii. Poate ca sunt caractere complementare. Imi place ca ai remarcat subtilitatea intrebarilor incuietoare si am vazut ca si like-uri ai primit. Inseamna ca esti un rac cu multi prieteni buni. 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

