Scriam pe undeva un comentariu ieri cum că Ponta procedează ca altădată Nicolae Ceaușescu. Citiți ca să faceți comparație și să înțelegeți !

Alexa Blog

SCURTA INTRODUCERE:

Uniunea Euroasiatica este o propunere pentru Belarus, Kazahstan, Kârgâzstan, Rusia, Tadjikistan, precum și alte state postsovietice, precum și potențial Finlanda, Ungaria, Republica Cehă, Bulgaria și Mongolia, pentru a aprofunda integrarea economică și politică în aceste țări într-o uniune supranațională. Ideea se bazează pe sistemul de integrare al Uniunii Europene, a fost adusă în atenție pe 11 octombrie 2011 de către prim-ministrul Rusiei, Vladimir Putin.

DE CE NU SI ROMANIA? RUSII ABIA NE ASTEAPTA !

MONGOLIA,HERE WE COME!

PRIN ACTIUNILE LOR, PONTA, CRIN SI CORLATEANU  TRANSMIT CATRE MOSCOVA MESAJUL :

YES,WE CAN!

IAR UNIUNII EUROPENE …MESAJUL:

NU MAI SUNTEM INTERESATI!

**

CATEVA  EXPLICATII NECESARE DESPRE ADERAREA LA SCHENGEN:

NEGOCIERILE PENTRU ADERAREA BULGARIEI SI A ROMÂNIEI LA UNIUNEA EUROPEANA
Bruxelles, 31 martie 2005
TRATATUL DE ADERARE: PROTOCOLUL. ANEXA II
PROIECTE DE ACTE LEGISLATIVE SI DE ALTE…

Vezi articol original 2.338 de cuvinte mai mult

Publicat în Fără categorie

6 gânduri despre „

  1. România nu prezintă nici o garanţie pentru a deveni paznicul UE la graniţele sale de est!!!La graniţele României cu Moldova şi Ucraina totul este o varză perpetuă din cele mai vechi timpuri (vameşii sunt tot aceia din reţeaua vamală mafiotă Blaga), contrabandă,şpăgi cât casa,intră cine vrea,iese cine vrea,etc.!!!Ce a făcut justiţia cu zecile de vameşi arestaţi???I-a trimis înapoi să-şi continue nestingheriţi „activitatea”!
    România N-A MERITAT ŞI NU MERITĂ să fie în SCHENGEN!!!Şi pentru asta trebuie să mulţumim tuturor celer care au colaborat la aceasta!!!

    Apreciază

      1. Mulţumesc pentru încredere.În schimb tu ai căzut în cursa PDL-istă acuzând doar USL pentru neintrarea în Schengen 😀 !!! Iar „artizanul” neintrării în Schengen se străduieşte intens pentru asta 😀 !!! Nu e bine,doamna Carmen,nu e bine,…. parcă eu te-am convins să intri în PDL 😀 !

        Apreciază

      2. Nu te-am acuzat de nimic! Fiecare este liber să fie ce-i dictează propria conştiinţă!
        Am remarcar doar că iar îţi cam lipseşte obiectivitatea,dar acum,că ai declarat că eşti băsistă,este explicabil şi îmi retrag remarca.O seară bună.

        Apreciază

      3. Eu am recunoscut tot timpul. Luna de concediu de astă vară mi-am pierdut-o în fața calculatorului și nici măcar nu am carnet de membru de partid. Nu beneficiez de niciun avantaj. Am însă convingerile mele pe care doar experiența proprie mi le schimbă.

        Apreciază

Lasă un răspuns

