Se întâmplă din nou iar noi rămânem indiferenți ca de fiecare dată când li se încalcă drepturilor celor de lângă noi. Bine că noi am scăpat!

CRISTI DANILEŢ - judecător

Cristi Danilet - dreptate

                                   VIDEO: AICI

Acum 14 ani, in 1998, cand am terminat Facultatea de Drept vedeam o schimbare in Romania si am sperat ca aceasta schimbare va ajunge si in justitie. Am crezut atunci, cred si acum, ca justitia romaneasca trebuie si poate sa devina competenta, puternica si independenta. 

Am incercat, cat m-au tinut puterile, sa lupt pentru dreptate in Romania. Nu o fac pentru bani sau pentru pozitii, nu o fac pentru ca as avea vreo legatura nepermisa cu cineva din sistem sau din afara sa. O fac pentru ca sunt devotat in apararea, recladirea si intarirea justitiei care trebuie sa functioneze in mod credibil pentru cetatean.

Am realizat ca nu este asa de simplu. Am lucrat ca expert in proiecte pentru fundatii germane – cum sunt Konrad Adenauer si Erbert– si am invatat…

Vezi articol original 630 de cuvinte mai mult

Publicat în Fără categorie

7 gânduri despre „

  1. Principiul Danillet: dreptate pentru Romania inseamna sa nu respectam legile.
    Nu ar fi exclus ca Danilet sa nu lase pe altul sa ii ia locul.Poate ca in sintitutia aia l-a nascut mama lui.S-ar putea sa sara si la bataie…..
    ce lege?aia e pentru prosti.Legea mea e cea mai buna.

    Apreciază

  2. Un individ care condamna pe cineva pentru ucidere din culpa la 7 ani inchisoare,nu are ce sa caute in magistratura.Asta e Danilet.Si nu ma intereseaza ca e basist,poate sa fie ce vrea el.

    Apreciază

  3. hai ma nene balbekule comenteaza pe blogul tau,zau ca nu avem nevoie de sfaturile tale Ola draga mea chiar imi pare tare rau de DANIELET,de oameni ca el,ca ALINA,tineri,patrioti,curajosi,are nevoie tara,nu de idiotii de iauzi de ciuda lui BASE vor sa vinda aeronava,sau vor sa-i cumpere lui cacarau una noua,degeaba trage basini parfumate cacarau ca nu sint de ai ca el ursiti ptr a conduce o tara,poate o latrina de la mirtanul felix,sau portar la latrina cred ca i-ar sta foarte bine in costumul ala de portar si cu cascheta pe cap,parca are si grade pe umeri-

    Apreciază

  4. Nu pot spune nimic despre acest judecător, însă în general sunt dezamăgit de sistemul judiciar din România. Sentințe contestate la CEDO ajung să greveze bugetul României la plata unor sume enorme. Asta datorită sentințelor părtinitoare ale justiției române.

    Apreciază

Lasă un răspuns

