„Suntem inculți, necivilizați și hoți dar stăm pe acest pământ de 2000 de ani !”

annette_schavan_in_israel_47439500[1]

Mare scandal mare, secuii au arborat steagul lor în țărișoara noastră!
Toate televiziunile și rețețele de socializare s-au încins de supărare.
„Suntem inculți, necivilizați și hoți dar stăm pe acest pământ de 2000 de ani !” ar trebui să fie noua lozincă strigată de„ IMG-face ordine !” .
Ce dacă într-o țară europeană precum Germania un ministru minor , e drept, cum este cel al Educației ,  la doamna Annette Schavan mă refer astăzi, demisionează deoarece mediul academic a afirmat că dânsa a plagiat, nu a copiat precum premierul nostru Ponta, noi suntem români, suntem stăpâni în țara noastră și nu ne interesează decât regulile pe care le-am inventat noi.
PS .  Să fiu iertată dar sunt convinsă că noi, bravii români, am fi în stare să vindem carne de cal în loc de cea de vită. Ca și cei de la „The Sun” , primul meu gând a fost la caii de la Letea.
PSS. Cine zice că exagerez să-mi doneze un telefon Nokia precum cel ce mi-a fost furat din cancelaria școlii. Menționez că nu există țigani printre angajații liceului nostru.

Mi-a amintit articolul

13 gânduri despre „„Suntem inculți, necivilizați și hoți dar stăm pe acest pământ de 2000 de ani !”

      1. Ai dreptate Carmen….. Mi-e sila, uneori, de aceasta „mandrie” prost inteleasa de parca am fi buricul pamantului dar cred ca mai sunt si alt fel de oameni printre noi…. Sau noi cei ce inegrim aceste imaginare coli suntem altfel…. Si ca noi destui…… Trist este ca suntem in acest moment o minoritate si nu avem puetrea sa devenim o masa critica.

        Apreciază

      2. Tocmai pentru că suntem o minoritate , aproape neglijabilă, cei care ne deosebim de marea masă a celor care ….:( am spus la persoana I plural incluzându-mă și pe mine cu toate că eu nu accept orice idee fără să o trec prin filtrul rațiunii, nu fur, plagiatul este un furt chiar dacă este doar intelectual și majoritatea îl acceptă cu ușurință, ba ,mai mult, încerc pe elevii mei să-i dezobișnuiesc de acest obicei. Încerc să învăț tot timpul considerând că mereu mai am ce afla.

        Apreciază

  1. un fissss aruncat de GOE,CA DOMN NU MERITA SA.I ZIC,pe mine ma deranjeaza fraierii care au iesit in strada in fata ambasadei ungariei,asa cum au iesit tot ca fraierii platiti si in iarna sa apere simbolul sanatatii romanesti asa credeau ei, dar prostii nu stiu ca in toate statele din lume fiecare regiune,minoritate are steagul ei, ce nu sint de acord cu vandalizarea lor.I n Barcelona la copii la scoala li se preda in limba catalana,copii vorbesc intre ei in castellana,asa ca romanii de atita uita la latrinele tv mai bine ar intra pe internet si ar fi mai documentati,nu iasa in strada sa apere o idee buna ptr tara,sa-i forteze pe toti plagiatorii sa demisioneze,sa-si apere drepturile lor ca ca toti cetatenii europeni.

    Apreciază

  2. Carmen draga, daca nu au fost multi comentatori la acest articol postat de tine, este ca lumea s-a ferit sa nu te supere. Romanii au o parere uluitor de buna despre ei iar daca incerci sa le arati defectele, e ca si cum i-ai rani de moarte, cand ei de fapt se cred ca sunt poporul ales. Acesta e adevarul. Suntem plini de defecte si refuzam sa le constientizam. Ne invartim in jurul cozii si incercam sa ii convingem pe occidentali ca asta e firea lucrurilor. Ei rad de noi. Pentru ca aici oamenii se poarta cu totul altfel. Ma uitam la comparatia cu doamna ministru al Educatiei din Germania. In Romania nu va face nici un politician vreo miscare pentru ca multi dintre ei, sunt din cei care au plagiat, au furat, au primit dimplome false sau studii facute mai mult de ochii lumii. Am ramanea fara clasa politica actuala. Mesajul vine de la premierul Ponta. ”Bagati capul intre urechi si asteptati trecerea caravanei. Latra cainii dar mai si obosesc”.

    Apreciază

    1. Gabriela,tu ai dreptate ! Nici nu mă așteptam însă la comentarii multe, e greu pentru fiecare dintre noi să ne recunoaștem greșelile, dar cu timpul fiecare va recunoaște că avem dreptate cei care acum suntem minoritari. O colegă PSD-istă astă vară îmi spunea relativ la hoțiile unui președinte de consiliu județean :
      „ Parcă am fost drogată, nu vedeam nimic. ”

      Apreciază

Lasă un răspuns

