Dascăli din țara întreagă, ajutor !

gavriladrajna[1]Primarul nostru , doar simpla întâmplare face ca el să fie PSD-ist, a venit cu o nouă idée. Ne cere să facem în scris un fel de raport în care să scriem ce obiective, n-am priceput dacă operaționale sau de altă natură, ne-am propus.
Ce știți ?

403136_212405925560979_1144042427_n[1]
Mai  există în țară vreo școală în care primarul să facă un astfel de abuz ?

Dacă da, cum ați rezolvat problema ?

Cunosc cazul primarului liberal al comunei Drajna, județul Prahova, domnul Mihai Gavrilă (cel care este fotografiat între scânduri )  care le cerea cadrelor didactice note zilnice în care să-și motiveze fiecare minut lucrat timp de 8 ore. Un muncitor devenit om de afaceri nu are cum să priceapă ce-i aceea munca intelectuală ! Averea nu înlocuiește educația și cultura.
Acum, despre dânsul , mă refer la domnul Mihai Gavrilă , se poate vorbi ca primar doar la trecut.

560269_131657720302467_1484346659_n[1]Ca o persoană responsabilă și serioasă ce sunt mă gândesc că primul obiectiv al meu este  să-i învăț pe elevii mei că nu este frumos să fure,  cine astăzi copiază mâine va încărca nota de plată pentru lucrările efectuate. Mă înșel ?

Și uite așa devenim cunoscuți în lumea largă pentru cel mai scump WC-eu public !

7 gânduri despre „Dascăli din țara întreagă, ajutor !

Lasă un răspuns

