Caut CV-ul primarului Florin Constantin, găsitorului recompensă !

constantin_florin[1]

Domnul primar al orașului Vălenii de Munte, primarul meu, vrea să cunoască obiectivele mele profesionale.
Pentru că nu știu care să fie nivelul raportului meu educațional, nu vreau să folosesc termeni care nu sunt proprii unui om de afaceri devenit primar, am căutat pe „ goagăl” CV-ul domnului primar. Nu l-am găsit.
Am nevoie de ajutorul celor care sunt mai bine informați. Să fie nevoie să apelăm la serviciile secrete ?

11 gânduri despre „Caut CV-ul primarului Florin Constantin, găsitorului recompensă !

      1. Mulțumesc pentru declarația de avere. Cred că a cheltuit în campania electorală, sacoșe pentru fiecare cetățean al orașului, peste un miliard și jumătate de lei vechi , mită electorală, și de aceea nu mă miră ce avere are.

        Apreciază

Lasă un răspuns

