N-aveți voie !

– N-aveți voie ! mi –a spus directorul meu adresându-mi –se precum unui elev.
Am fost pentru câteva   clipe șocată de îndrăzneala sa, niciun inspector general nu-mi vorbise vreodată astfel.
Unul dintre inspectorii de management fusese, prin primăvara anului 2004 , obraznic cu mine și doar rugămințile politicoase ale inspectorului general adjunct mă opriseră să nu povestesc presei incidentul.

Mi-am dat imediat seama că doar teama sa de a nu fi schimbat din funcție, era directorul liceului de 14 ani, l-a determinat pe  domnul Cursaru să aibă o astfel de exprimare și m-am calmat sigură .

576244_115981895203383_946948361_n[1]

De fapt, ce se întâmpla ?
Viitorul candidat al USL-ului, Bebe Moacă-al nostru, voia să ne ofere trei garoafe și o ciocolată de 2-3 lei și voia ca toate cadrele didactice să fie de față. Era 1 martie, motiv de campanie electorală mascată, afară ningea serios iar eu voiam să merg din clădirea veche a școlii, unde aveam orele de curs, în corpul nou unde se găsea secretariatul nostru. Blocată fiind încă pe scara școlii, m-am trezit că domnul Florin Constantin, candidatul opoziției, m-a îmbrățișat și sărutat pe obraji.
– A, dumneavoastră sunteți celebrul Bebe Moacă!
A râs vesel și mi-a dat lămuririle necesare.
– Eu mă numesc Florin Constantin!
-Corect ! Am zâmbit la rându-mi.

Fostul director, cu toate încercările sale de a-și păstra funcția , a fost schimbat.

560269_131657720302467_1484346659_n[1]A urmat episodul din 1decembrie. L-am povestit la timpul potrivit în  :

I Din oceanul gândurilor despre primarul Bebe Dictatura justitiei

   Astăzi mă întâlnesc absolut întâmplător cu primarul nostru. Eram amândoi în mers, ne îndreptam unul către celălalt , eu mergând spre școală iar el tocmai plecase din ea. Făcându-se că nu mă cunoaște a preferat să nu mă salute. Doar era primarul orașului , nu ?

17 gânduri despre „N-aveți voie !

  1. Cred ca stresul de la primarie l-a imbolnavit de amnezie. Cunosc si eu cat tine interesul politicienilor si a candidatilor pentru functii politice ori administrative. Bine ca nu a plans si nu s-apus in genunchi sa fie votat. 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

