2012 in review

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2012 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

19,000 people fit into the new Barclays Center to see Jay-Z perform. This blog was viewed about 80,000 times in 2012. If it were a concert at the Barclays Center, it would take about 4 sold-out performances for that many people to see it.

Click aici pentru a vedea raportul complet.

Publicat în Fără categorie

6 gânduri despre „2012 in review

  1. E de asteptat,dupa ce timpul petrecut in fata evenimentelor romanesti si nu numai,v-a rapit o parte buna a vietii cotidiene.M-as bucura sa vad cerul intreg plin de artificii in fiecare an si sa jubilati cu toti prietenii.Eu ma rezum deocamdata la un nou si modest comentariu si sunt bucuros ca si d-voastra reactionati imediat la o postare a mea,ce-i drept nu de aceeasi calitate ca a d-voastra.Eu scriu cand am timp,acces la internet,cand am chef si uneori cand nu am.Subiecte ar fi atat de multe,incat nu abordez nici unul ca fiind unul comun,fie ce-o fi.Ganduri bune,”din afara urnei”. 🙂

    Apreciază

    1. Culmea culmilor este că eu nu știu defel englezește și nu prea înțeleg ce scrie în această analiză.
      N-am nici eu prea mult timp, am ceva ore în plus și sunt bucuroasă pentru faptul că primesc bani mai mulți.
      Sunt foarte pasionată de politică și USL-ul a avut grijă să ne ocupe timpul și să-mi strice concediul de odihnă astă vară. 😦

      Apreciază

Lasă un răspuns

