Sergiu Magnificul, n-a crezut în Dumnezeu ! Nici în Allah, nici în Budda, dar , ce-i mai rău , nici în Adevăr !

De câteva zile proxeneți și prostituate, printre ei se întâlnesc și multe oi rătăcite, din politică, presă , teatru, cinematografie sau biserică, dezbat oripilați sau cu îngăduință despre hotărârea unui comunist, fost membru important al partidului care a avut și și-a îndeplinit cu brio greua-i misiune de a manipula și dezinforma masele mari de creduli, de a fi incinerat după deces.

Mircea_Sergiu_Nicolaescu_25d8d4f48c[1]
Se aduc argumente solide, numărul crucilor și mărimea lor, cultul morților la păgânii care-au locuit cândva aceste meleaguri sau obiceiurile la alte popoare sau alte religii. Ca de obicei, nu vedem pădurea din cauza copacilor !

halit-ergenc-protagonistul-din-suleyman-magnificul-sub-domnia-iubirii-am-lucrat-new-york-ospatar-chelner-186612[1]

Trecând peste faptul că în memoria colectivă suburbană decedatul Sergiu Nicolăescu este asimilat cu eroii pe care i-a interpretat, vă întreb , fără nicio urmă de patimă, cât de credincios este un om care a îngropat adevărul despre morții din decembrie 1989 ?
În cinstea cărui Dumnezeu, a incinerat pe vecie tot ce cunoștea despre adevăratul interes al lui Ion Iliescu de a prelua puterea ?
Nu mă interesează și nici nu cred în toate probele aduse de persoanele care săvârșesc zilnic câte-un sperjur, sau mai multe, pentru binele nostru al tuturor.

Cu alte cuvinte, mult mai artistic decât mine, vă recomand un articol scris de noradamian : “Memoria trandafirului”

22 de gânduri despre „Sergiu Magnificul, n-a crezut în Dumnezeu ! Nici în Allah, nici în Budda, dar , ce-i mai rău , nici în Adevăr !

  1. Eu m-am cam saturat sa vad, de 20 si ceva de ani, ca toti actorii, regizorii si scenaristii care mor sunt de neinlocuit, talente galactice carora nu le se vor gasi inlocuitori, si tot asa. A, si toti, onorati cu salve de tun. Parca e prea mult, si a devenit comun! E mai deosebit, acum, sa fii inmormantat fara onoruri militare.
    Cred ca romanii n-au invatat inca sa faca diferenta intre cine merita, cine nu merita, cine e decent, cine nu e… Tocmai de aceea, se vor auzi muuuulte salve de artilerie, de acum incolo! Nici in moarte nu suntem egali, iar in viata, nici atat!

    Apreciază

    1. Gabi, cred că este o nevoie normală a poporului nostru frustrat. Mă gândeam însă, cu mare durere, că atunci când avem personalități cu care să ne mândrim, nu o facem. Știai că operele lui Constantin Brâncuși, o personalitate cu adevărat mare și importantă a poprului nostru, zac sau, mai rău, sunt dezasamblate. Biserica Ortodoxă are o mai bună publicitate decât operele de artă din Târgu Jiu ale lui Brâncuși.

      Apreciază

  2. Stimata Carmen,nu e un loc potrivit sa iti cer ca si tu sa subscrii blogului meu,daca te lasa inima.Eu am subscris aci,e randul tau,nu pentru ca ar fi o necesitate,ci …uite-asa.Un blog in plus nu te-ar deranja.Orice-ar fi te apreciez,asa cum pot eu.:)

    Apreciază

  3. Lasati-l sa se odineasca.Nu mai aruncati cu noroi in el.Indiferent de ce a facut,are dreptul la odihna vesnica.
    A facut o greseala foarte mare: ca i-a chemat pe foarte multi la televiziune si au fost macelariti.La fel si Caramitru a facut.Diferenta e ca Sergiu Nicolaescu nu a disparut din peisaj,pe cand Caramitru da.
    A murit Andreea Chirvasiu,32 ani.Nimeni nu spune nimic de ea.Doar OTV…..ca era a lor.

    Apreciază

    1. Îmi pare rău dar nu știu exact cine era Andreea Chirvasiu. Dumnezeu s-o odihnească și pe ea !
      Chiar mă întrebam zilele acestea de rolul lui Caramitru și de ce el, spre deosebire de Dinescu, s-a dat la fund.
      Înginerul, cel cu capul pe umeri mereu, a fost Sergiu Nicolaescu. El știa mai bine decât Dinescu și Caramitru care-a fost adevărul cu morții de după prinderea familiei Ceaușescu. Cine este vinovat de uciderea lor.

      Apreciază

  4. OLA, DRAGA MEA,ptr mine in aparitiile tv pe Nicolaescu nu il percepeam cu placere sau daca mai urmaream si ce spunea era clar ca nu isi iubeste tara doar o parte a ei,oare de ce romanii nu le analizeaza modul de viata al acestor persoane decind sau nascut si unde au ajuns, nu realixeaxa in ce lux au trait decind erau copii,sau mentinut in continuare cu dintii de lux toata viata lor si restul care ii voteaxa si datorita carora au trait in lux si ei si bunici si parintii si nepotii lor ,traiesc vai mama lor,oare altul daca avea banii si stilul de viata al lui poate ajungeau mai buni si cinstiti regizori ca el, dar cei care au tipat ieri la cenusa cine stie pe ale cui interese le-au prezentat,,un popor roman manipulat de biserica,astrologi,prezicatoei si vrajitoare nu face nimic fara sa fie platit.

    Apreciază

    1. Ola! La mulți ani !
      A muncit mult, este adevărat, dar câștiga doar pentru un film o Dacie sau Lada.
      Peste ce mi-e greu să trec eu este faptul că i-a slujit toată viața pe comuniști, nomenclatura PCR-ului din care a făcut parte și el, iar din decembrie 1989 s-a situat de partea puciștilor.
      La fel gândesc și eu : „Un popor manipulat de biserică, astrologi, prezicatori si vrăjitoare nu face nimic fără să fie plătit ! ”

      Apreciază

    1. De obicei pentru că nu am foarte mult timp ca să mă informez și pentru că voi cei care vă întâlniți în „Grădina de Hârtie ” a Norei îmi sunteți tare dragi, avem aceleași păreri politice și aceleași criterii morale, citesc articolele, câteva comentarii după care scriu și eu ceva.
      Abia astă seară, e vina mea, am realizat că tu ai blog și pentru că mi-a plăcut mult comentariul am hotărât să ajung pe blogul tău.
      Scrii deosebit și de aceea m-am abonat la postări.
      Maria, te rog să mă scuzi că am întârziat atâta timp până să-ți fac o vizită.
      Mulțumesc pentru urări.

      Apreciază

      1. Aşa este, Carmen, ne unesc opiniile şi valorile pe care le împărtăşim şi le exprimăm în draga Grădină a Norei. Timpul meu nu e prea generos, iar pe blogul personal nu reuşesc să scriu atât de mult cât mi-aş dori. Dar mă străduiesc să-l actualizez cu lucrurile mai importante ori cu cele pe care le consider de interes general. Mulţumesc mult pentru cuvintele tale bune. Nu-i deloc târziu să ne citim de acum înainte.

        Apreciază

Lasă un răspuns

