Autopsia unei urne cu cenușe

    Nu știu ce dezbat celelalte televiziuni,  mă uit de obicei la B1Tv, dar ,pentru că la un moment dat în Vălenii de Munte nu se prindea postul meu preferat de televiziune,  am văzut cum se întoarcea pe o parte și alta testamentul lui Sergiu Nicolaescu și dorința sa de a fi incinerat.

   De asemenea, nu am făcut o revistă a presei temeinică , dar am totuși impresia că singurul jurnal care scrie despre diagnosticul inițial greșit, cel pus la internarea în spital a domnului Sergiu Nicolaescu, este doar EVZ. ( Diagnosticul lui Sergiu Nicolaescu a fost pus greșit. Cum comentați? de Dan Andronic)

Dacă greșesc , vă rog să mă contraziceți.

Sergiu Nicolăescu, ar renunța la o ieșire teatrală ? Nu cred.
Sergiu Nicolăescu, ar renunța la o ieșire teatrală ? Nu cred.

Am căutat întâi să recitesc din presa vremii, să văd dacă era așa cum îmi aminteam , să verific dacă și președintele Traian Băsescu a fost internat la Spitalul Elias , în anul 2006, atunci când a fost nevoit să se opereze la Viena. ( Pentru a se opera, presedintele Basescu a luat calea Vienei – Ziarul , Traian Basescu are conditii ca la Viena,

Falsele declarații de patriotism ale celor implicați atunci , ale presei și politicienilor nu le-am uitat defel.
Ieri, atunci când se ținea conferința de presă a doctorilor care l-au tratat pe regizorul Sergiu Nicolăescu, am înțeles ,pe dată , că toată piesa la care asistam era cu scopul de a masca un caz de malpraxis.
Medicii au confundat o apendicită, boală specifică celor tineri, cel puțin astfel s-au exprimat doctorii ieri, cu o alta de care suferea déjà regizorul de 12 ani.

Prof.dr.Monica Pop, prietena cui este de fapt ?

Singurul martor al destăinurilor legate de incinerare, doamna doctor Monica Pop a fost învinuită de faptul că ar fi prietena doamnei Nicolăescu dar eu o bănuiesc de altceva și anume că îi apără pe colegii de breaslă.

     Nu am auzit până în această clipă că s-ar fi realizat vreodată o autopsie a cenușei dintr-o urmă.
  Analizându-I toată activitatea anterioară a lui Sergiu Nicolăescu, cel despre care se spunea într-un banc că ar fi jucat până și rolul de soare, , niciodată n-ar fi renunțat de bună voie la tot spectacolul unei înmormântări cu mare fast.

Să n-aibă el salve de tun, să nu aibă o , să nu-și țină cu respect militarii mâna la cozoroc ? 

Ei , bine, eu nu pot să cred.

11 gânduri despre „Autopsia unei urne cu cenușe

  1. Servus, Carmen!
    Din cîte ştiu eu, Sergiu nu dădea doi bani pe onoruri.
    Despre doamna Pop prefer să nu comentez; cred că ai dreptate.
    Mă întreb totuşi, ce soi de diagnostic greşit se poate pune unui om ajuns la vîrsta de 82 de ani?
    Pe mine mă irită poziţia Bisericii Ortodoxe despre incinerare; long story şi prefer să nu detaliez, acum.
    – – –
    ps. Mie nu mi-a plăcut postarea aceea în care Sergiu nu se regăsea pe acea listă de regizori premiaţi. Consider că la fel de nocive sunt şi laudele excesive, şi negarea excesivă. Eu nu mă lupt cu bolnavii şi cu decedaţii.

    Apreciază

    1. Hmm. in mod normal,zic si eu,ca nu mai stiu ce e normal in Romania, se face autopsia apoi se incinereaza. Deci nu se respceta legile? Apoi, nu pricep nici eu, care e problema ca a fost incinerat si nu inhumat? De ce nu vrea biserica sa ii faca slujba?

      Apreciază

      1. Din pacate, biserica a devenit o afacere sitotul se invarte in jurul banilor. Am mai spus si alta data, nu iti rascumperi constiinta si sufletul cu bani oferiti cuiva sa spuna rugaciuni in locul tau. Nu cred in asta, pur si simplu. Profesorul meu de istorie, un om deosebit, mi-a spus ca ”biserica este singura institutie care a pus bir pe constiinta”. Are perfecta dreptate.

        Apreciază

    2. Tibi, bună !
      1.Iartă-mă te rog, din ce- ai dedus tu că omului politic Nicolăescu, regizorului Nicolăescu sau actorului Nicolăescu nu i-au plăcut onorurile ?
      2.Despre diagnostic nu am scris insistând asupra lui , ca să nu plictisesc, pentru că problema nu este aceea că oricum putea să moară din orice, având vârsta pe care-o atinsese, ci că aceste diagnostice greșite trebuiesc asumate ca altădată , sau măcar să se rărească, să nu se repete.
      Să nu uităm că președintele țării a fost nevoit să plece de urgență la Viena.
      3. Sunt de acord cu tine în ceea ce privește Biserica Ortodoxă. A luat atitudine pentru imagine, Preafericitul Patriarh fiind un bun manager, când de fapt a început să vândă derogâri de la post pentru nunți și botezuri !
      4. PS. Mi-a plăcut și mie mult articolul scris de către Dumitru lui Nae pentru că a fost obiectiv ca o bibliografie ne plagiată. 😆

      Apreciază

Lasă un răspuns

