Dumnezeu a vrut așa ! La mulți ani fericiți !

Ne-am poziționat în două tabere , adversari pe viață și pe moarte, și ne –am certat, ne-am înjurat, ne-am dușmănit și ne-am urât uitând că suntem frați și surori , copii ai aceluiași neam.
Am uitat, cei care nu aveau interesele lor proprii , ascunse și egoiste, că vrem cu toții ca României să-i fie bine iar nouă românilor să ne fie viața mai frumoasă.
Dumnezeu, în înțelepciunea Sa, ne-a împăcat pe toți. În felul Său.
Dacă o să avem puterea să iertăm , să ne împăcăm și să mergem mai departe , curățați de zgura răutăților și meschinăriilor mărunte, anul care va sosi în câteva ore va fi în mod sigur mai bun și mai plin de satisfacții.

La mulți ani !

noradamian, ela, Tiberiu Orasanu, Scorpy, BSK,taiss, vericu , pop monica, Baricada  arcaluigoe,    d’Artagnan, Aramis,athos,  bazel09, Blue Sorin,Blog de Câine rău (papă tot!),balbeck Blog, Bleen,Cronici Geruliene, Copacul din pădure,  Civiqdagatha,Andra Pavel ,de-a Dura lex,Dumitru a lui Nae, Decablogul Muschetarilor, Theophyle, Tînărul de stînga, lastnightmusic, Ioanavram’s Blog, Contributors, CDP ,CITA, Clemy,dora,Grădina de hârtie, Imperialiştii ÎnLinieDreaptă, Karikatură politikă,lacatusmariusblog,La colțul străzii, Mangalia politică,Marius de la Epicentru,  mirceavladut, Monica Macovei, Nelu CrăciunNașul, OldHashu, psi,Portal POLITEIA,  Porthos,   pisicaruPoliticStand,   Rahoveanu,rahoveanu,  Rokssana,rokssana,  Sorina Matei sorinamatei.blogspot.ro, schtiel, Aliosa,  Carmen, Cati Lupascu, Costin Comba cu fotografii, Calin Hera ziaristul, ch3815h, DianaEmma, tu1074, Cati Lupascu ,daurel, frmshk,eumiealmeu,  Fata din vis, Incertitudini, mirceavladut, Max Peter, Blogul omului frumos,floristeanu, despredemnitate, Mirela Pete,monicas10, sserbanro,  Gabi, Filumenie,Luna patrata,  Zina, Ana Usca, Ioan Usca -Vania, Andi Bob, Oanaclara, Octav Pelinora25,  Rokssana, snake Justice,Horia, Stropi de suflet, Supravietuitor,Teo Negura, ZAMFIR POP blog de blogger, Zamfir Turdeanu’, cei din Clubul psi : Abisurile, Altcersenin, almanahe,anacondele, carmen pricop, Cammely, Cita, Cristian, Dagatha, Dia na, Drugwash,    dordefemeie, Incognito, Mitzabiciclista, Scorpio, Simona R, Tibi, Vant de toamna, Vavaly, Vero, Vero vers, grișka, și Virusverbalis,Alex,  chgabriela, ALEXANDRU MITACHEioan avram,  frmshk, CRISTI DANILEŢ – judecător, camil, lafeeblanche,  Andreotti, chgabriela,  Florina, ovi,  Ragnar, tu1074,balaurdegradina,  Călin, ileana, Cantemir,oanaclaraMihai Giurgea,  Mihaela C.P.,  Popateapa,razvanrcStropiDeSuflet,StropiDeSuflet,  Zamfir POP, celor din Clubul Poveștii Parfumate, Poveste parfumată între bloggeri : Diana, Elly Weiss, Gabi, Gând Vis, Karmapolice, Lili3D, Lolita,Minnie, Mirela, Ochii Verzi,Pandhoraa, Samewhiteblue,Sara și ASCULTĂ ….. PÂNĂ LA CAPĂT !!! « Bmarinescu41’s Blog, Andra Pavel,

31 de gânduri despre „Dumnezeu a vrut așa ! La mulți ani fericiți !

  1. „Dacă o să avem puterea să ………… „.Îmi doresc din tot sufletul să avem cu toţii „puterea să …. „,astfel ca Anul Nou care a sosit să fie „în mod sigur mai bun și mai plin de satisfacții” !!!
    Excelent !!! Ai punctat ESENŢIALUL ….. „DACĂ O SĂ AVEM PUTEREA SĂ …” !!!
    HAI SĂ ÎNCERCĂM CU TOŢII,NU AVEM NIMIC DE PIERDUT,BA DIMPOTRIVĂ !!!
    Ne trebuie foarte puţin,trebuie doar să vrem să încercăm!!!Eu cred că se poate!

    Apreciază

      1. LA MULŢI ANI CU SĂNĂTATE,
        SĂ ÎŢI DEA DOMNUL TOT CE DOREŞTI,
        ZILE SENINE ŞI FERICIRE,
        LA MULŢI ANI SĂ TRĂIEŞTI !!!

        LA MULŢI ANI TUTUROR!!!

        ANUL NOU CU SĂNĂTATE,
        S-AVEM BANI,S-AVEM DE TOATE!
        SĂ IERTĂM ŞI SĂ IUBIM,
        FERICIŢI CU TOŢI SĂ FIM ….LA ANUL ŞI LA MULŢI ANI !!!

        Apreciază

  2. Multumesc pentru urare de La multi ani pe care ti-o intorc la randul meu!
    Mi-a placut tot ce ai scris – si acum ca si de-a lungul intregului an.
    E greu insa sa te impotrivesti curentului!
    Dar … sa speram in mai bine… Un an nou mai bun pentru toti!
    Sa ne ajute Dumnezeu si sa ne ierte pentru inversunare, pentru lipsa de verticalitate si pentru toate pacatele ce au dat buluc peste noi!
    La multi ani!

    Apreciază

    1. Cita, oare, a câta oară îți scriu că tu, cu comentariile tale, adaugi exact ce lipsește la ce-am scris eu ? 😦 Îți mulțumesc ! 😆
      Îți doresc multă sănătate , multe bucurii și mai ales, vezi egoismul meu, să fii cât mai des alături de noi ! la mulți ani fericiți !

      Apreciază

  3. Frumoase ganduri la cumpana dintre ani. Cu alte cuvinte vom avea atata bine in acest an, dupa cata vointa vom avea sa iertam si sa gandim constructiv. Frumos spus! Sa ai un An nou fericit incarcat de bucurii si impliniri! La multi ani!

    Apreciază

      1. M-am gândit și eu că sub o anumită mască, acum că am ajuns noi la putere ne dorim să fie o opoziție constructivă și alte bla-bla-uri din acestea, se ascunde de fapt aceeași meschinărie ce ne este cunoscută dar măcar în aceste zile, în care gândurile ajung mai ușor și mai repede până la Cer, să fim inocente și credule.

        Apreciază

  4. Te-am rătăcit şi, iată, te-am regăsit, în învălmăşeala minţii mele. Întîrziată dar sinceră, îţi trimit o urare de viitor mai bun începînd cu ziua de azi şi pînă s-o sătura soarele să strălucească! Sănătate şi putere de-a da de pămînt cu răul, în multele şi perfidele lui forme, pînă ajunge ţărînă sub picioare de români liberi!

    LA MULŢI ANI!

    Apreciază

  5. Sper ca nu-i cu suparare, o mai intarziata, dar sincera urare:
    Sa ai parte de un an mai bun ca anul ce-a trecut, sa prinda putere si contur sperantele toate si sa-ti aduca bucurie si zile senine! 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

